Bunny-Challenge: Humleorkidé!

Jeg har blitt utfordret av den godeste sjefskaninen der oppgaven går ut på å få avbildet en såkalt humleorkidé, -eller smilende humleorkidé for å være korrekt. 

Hvilket viste seg være en plantevekst det viste seg at jeg neppe er alene om aldri å ha hørt om før, -for det hadde så sannelig nesten ikke Google gjort heller! Bortsett fra et eneste bilde fra Pixabay, avstedkom søket kun med to-tre bilder av denne, hvilke utelukkende var fra bloggen til det nevnte kaninspetakkelet.

Altså var det bare å innse at denne her ville jeg etter alt å dømme måtte bringe til liv på et alternativt vis.. 

 

 

Og ‘alternative metoder’ i denne bloggerverden, er jo (selvsagt) synonymt med Photoshop.

Orkideen er fra egen stue, humlen er avbildet i egen hage, og da er det jo bare rett og rimelig at de blir smeltet sammen til en ‘humleorkidé av meg!

Når sant skal sies, så syntes jeg da ikke at jeg kom så halv-gærnt ut, med tanke på at ‘the real thing’ angivelig ser så her ut:

 

8 kommentarer
    1. Utfordringen var å sende blomster til fem medbloggere, hehe.. hva dette er vet ikke jeg, men du fikk meg ihvertfall til å le 😂 Ikke hørt om humleorkidé sier du? Kikk inn Bunnys blomster og ta en titt på orkideer, du finner orkideer som ser ut som nakne menn og dansende damer mm.. fantastiske blomster disse orkidéene 🥰🐰

      https://bunny.blogg.no/bunnys-blomster.html

      1. Ahh.. Så det var det som var greia, ass! Jeg trodde det var 5 bloggere som skulle Lage et innlegg på sine utdelte blomster, jeg, da *haha*
        – Men det lar seg jo enkelt rette på I en re-post!
        – Dessuten oppnådde jeg det viktigste; Å få deg til å le 🤭

      1. *hehe* Siden det er ganske langt å gå til nærmeste planteutsalg for å få tatt et bilde jeg anslår det er under 10% sjanse for at de har, fant jeg ut at her var det bare ¨å ty til en hakket mer kreativ versjon istedet. Men så viser det seg jo nå at jeg har misforstått hele driten *haha* 😛 😀

    2. Fin tolkning av utfordringen 🙂 ikke alltid like enkelt å forstå hverandre, å få det til som noen først hadde tenkt, men våre ulike tolkninger gjør verden mere spennende, å menneskene mere unike 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg