COVID-Creative!

At verden etter COVID-19 sies aldri å ville bli helt den samme igjen, er nå en ting, – men det samme vil etter alt å dømme kunne sies om meg.. Jeg, som under normale omstendigheter ikke har hatt nevneverdig større skapertrang enn en gjennomsnitts glassmanet, har faktisk gjort egne spådommer om tiårets bomkjøp etter raidet i hobbybutikken for et par ukers tid tilbake til skamme, og utvist en nærmest urovekkende kreativ skapertrang! I skrivende stund, har jeg akkurat ferdigstilt et smykkesett bestående av halskjede og atrmbånd.. 

 

 

Her har sølvlenker, rimelige glasshjerter og langt i fra rimelige Schwarovski-krystaller blitt mikset sammen i skjønn forening. – Som i valget av klær, viste det seg jammen at også dette oppkommet av en kreativ spirit har en ‘greie’ når det kommer til dette med å mikse dyrt og billig..

Om ikke selve skapertrangen var overraskende nok, må jeg jo si bruken av farger om mulig var enda mer ‘out of character’. Det ‘selv’ jeg kjenner, ville nemlig, med en tilnærmet 100% sannsynlighet gått for sort og blankt/hvitt!..

Her brytes det faktisk så til de grader med normen at det er nærliggende å stille spørsmålstegn ved muligheten for at et menneske kan utvikle noe slikt som ‘Boredom Schizophrenia’, -altså schizofreni som følge av ekstrem kjedsommelighet over tid..(?)

 

..- Og her ser man hvordan halskjedet tar seg ut i bruk..

 

..- Hvilket også gjelder for armbåndet..

 

 

4 kommentarer
    1. Moro å lage ting. Jeg hadde ALDRI trodd jeg skulle bli “digitalminister” i løpet av denne perioden, men det har jeg jammen blitt! 😀 Så vi forandrer oss som bare det. Sikkert litt sunt også 🙂

      1. Så viser det seg jammen at heller ikke det som følger denne elendigheten, er så galt at det ikke er godt for noe..
        – Hadde jo satt ufatterlig stor pris på om jeg kunne blitt noe av tegne/maletalentet til broder’n forunt! Da går jeg brått i isolasjon et år til jeg, -og det som svoren corona-fan, for å si det sånn (haha)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg