Dagens Bilde!

Dagens bilde er et minikonsept der blogg-dagen avsluttes med et utvalgt bilde fra det inneværende døgn.

 

Klikk her for det foregående dagens bilde! 

 

Dagens bilde, er rett og slett ei såpeboble på syretrip (les; sharpening- pluss fargeoptimaliseringsfunksjonene i Photoshop).

For er det virkelig menneskelig mulig å vokse fra fascinasjonen over såpebobler?? I mitt tilfelle er svaret på det spørsmålet iallefall et definitivt ‘nei’. Når sant skal sies, så er jeg vel oppe i tre flasker pr. dags dato, tror jeg. Det er nemlig ett eller annet ved disse flaskene som gjør de uimotståelige i det jeg får øye på de i bokhandlere o.l..

Jeg ser vel ikke bort i fra at det kan oppleves noe spesielt at et voksent, tilsynelatende oppegående menneske faktisk kjøper disse ene og alene for eget nøyes skyld, men jeg klamrer meg til ordtaket som sier at ‘en ikke er voksen før en tør å være barnslig’, og lar det stå til.

 

6 kommentarer

Siste innlegg