Dagens Bilde!

Dagens bilde er et minikonsept der blogg-dagen avsluttes med et utvalgt bilde hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for gårsdagens bilde! 

 

Som den edsvorne ‘space-geek’ jeg er, var det jo som både julekvelden og 17 mai på en gang da jeg i går fikk se en av de klareste dag-måner jeg kan huske. Det er vitterlig ikke ofte en kan se konturene i landskapet avtegne seg så tydelig som her, så jeg ble stående der å glane opp i været som en annen idiot både lenge og vel, før jeg så topper det hele med å begynne å ta bilder. Så om det nå finnes de som har erklært meg for et vandrende freak-show, så kan jeg faktisk ikke si annet enn at de har min fulle forståelse..

 

6 kommentarer
    1. Flink med kamera du.. Anbefaler deg å se opp på kveldsgimmelen i disse dager. Da vil du få se en komet som ikke har vært å se fra jorden siden da Mamuttene vandret rundt. ikke nokk med det.. det blir sånn ca 55 000 år til neste gang. 😉

      1. I know!.. – Og selvfølgelig kom lavtrykket med skydekket og tåken sammen med kometen, så jeg håper for guds skyld jeg i det minste kan få et skikkelig glimt av den før den er passé..
        Fikk med meg Halleys comet som barn, men den virkelig store opplevelsen i så måte var Hale-Bopp på slutten av 90 -tallet.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg