Dagens Bilde!

Dagens bilde er et minikonsept der blogg-dagen avsluttes med et utvalgt bilde hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for den siste utgivelsen i dette konseptet! 

 

Tro det eller ei, men dette noe spesielt fargede landskapet er faktisk ikke photoshop’et, men slik det fremsto ‘in natura’. Årsaken er rett og slett at bildet ble tatt under solnedgang, hvorav det karakteristiske fargespillet som befinner seg på himmelen bak meg kaster sin rødlige glans på omgivelsene.

Dette er for øvrig bare ett- av flere spektakulære fargelegginger av landskapet som skjer i tiden rett før- og under solnedgang. Forøvrig, innebærer dette at det er all grunn til å tro at et tilsvarende fargespill finner sted i forbindelse med soloppgang, men jeg befinner meg gjerne fremdeles i den dypeste søvn når den finner sted, så…

2 kommentarer
    1. Varmt og godt lys ved solnedgang! Soloppganger også…. men de ser jeg sjelden – enten er jeg allerede på jobb ellers sover jeg, hihi…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg