Dagens Bilde!

‘Dagens bilde’ er et slags ‘bli kjent’-konsept bestående av at blogg-dagen avsluttes med at det legges ut et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for gårsdagens bilde! 

 

Dette landskapet som altså befinner seg rett på baksiden av boligfeltet, er altså åstedet for et temmelig stort flertall av de billedserier som har blitt lagt ut her inne de siste par årene. Såpass hyppige fotoinnlegg som det etterhvert har blitt fra det lille skogholtet som er igjen av den storskogen som inntil for få år siden utgjorde en betydelig del av kommunedel Askim, ville jo aldri latt seg gjøre om jeg hadde gått for landskapsbilder som spesialfelt istedet for den respektive ‘boostingen’ av alskens rusk og rask som jeg bedriver i så måte.

Men non the less, blir det dog tatt ett- og annet landskapsbilde dann og vann også. Og grunnen til at jeg har valgt nettopp dette bildet, er at det samme området har figurert flere ganger her inne, slik det fortoner seg i de forskjellige årstider og værforhold. Faktisk er det ikke lenge siden dets siste opptreden i denne spalten, hvor det da, paradoksalt nok, fremsto i den vårlige utgaven som i følge datoen ville stemt langt bedre overrens med normen for da dette vinterbildet ble tatt..

 

4 kommentarer
      1. Ja, selv jeg, som så absolutt må sies å være et vintermenneske, må vel si meg klar for et årstidskifte nå. -When it’s over, it’s over, liksom.. 😜🤭

      1. Takker så mye 🤗
        Sort/hvitt – effelten er faktisk naturens egen, for å si det sånn, så jeg ble igrunnen ganske overrasket selv over hvordan utkommet fremsto som om det var brukt høykontrast b/w -filter 🤭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg