Dagens Bilde!

‘Dagens bilde’ er et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept bestående av at blogg-dagen avsluttes med at det legges ut et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Ikke sånn å forstå at jeg noen sinne har reflektert over hva som faller inn under norm i hht trærs røtter og greners plassering i forhold til hverandre, så jeg kan derfor ikke si et skvatt om hva jeg ville ha antatt gikk inn under disse rammene. Men én ting kan jeg iallefall si, og det er at de iallefall ikke inkluderte en nærmest perfekt stjerneformasjon bestående av 6 grener perfekt plassert i forhold til hverandre når treet er falt. Hvorvidt det er knekt rett av grunnet en stamme som åpenbart var for tynn i forhold til høyden på treet, eller om det er hugget ned i tråd med den mildt sagt uforsvarlige hogsten som er standard i dette skogholtet.. Iallefall er det nærmest absurd at det skulle skapes til å fremstå med denne stjerneformasjonen fra stien den dagen det skulle møte sitt borderline uortodokse endelikt i et virrvarr av øvrige falne trær og buskas…

 

6 kommentarer
    1. Har du noensinne observert en beruset edderkopp. prøvdspinne sitt 1oo prosent perfekte eðerkoopp nett.

      .som dyppet loffskifebiten i rødvin, det gjikk ikke bare i kryss og tvers.. . det gikk som det måtte gå.. i hytt og pine. hadde litt dårlig samvittighet. Fikk menn edderkoppen lagt inn på rehabilitering. så no i dag går det greit..

      1. *dævver*
        😀 😀 😀
        – Nei, jeg har enda til gode å se en edderkopp i alkorus, men jeg HAR faktisk sett ei flue på speed en gang ‘back in the days’, tro det eller ei! *haha*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg