Dagens Bilde!

‘Dagens bilde’ er et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept, bestående av at blogg-dagen avsluttes med et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Dagens bilde er intet mindre enn bossens store stolthet på skofronten; Vi snakker nemlig sko fra designer-brand’en over alle designer-brand; Hermés, hvilke jeg så klarer å love å dedikere et innlegg..

Nå viste det seg imidlertid at det slettes ikke var bare-bare å skrive et innlegg omhandlende et par sko, om de så er aldri så mye fra Hermés. Jeg burde imidlertid visst bedre enn at dette ville bli glemt på noe vis, så her er vi, altså…

Det har seg nemlig sånn at yours truly var på jobb mens bossen festet på arbeidsplassen her en fredag, hvorpå siste gjest vel knapt var kommet utenfor døren før jeg får spørsmål om hvorvidt jeg kjenner igjen disse skoene.. Jeg tar så en titt på merket, hvorpå jeg rett og slett bare feier den innskytelsen som avstedkommer; Hermés..

Selv om jeg så langt i fra er noen moteblogger, er det selv for meg åpenbart at dette her er kvalitet med stor K, men Hermes var så fjernt for meg at jeg ikke engang trodde jeg ville få se en vare fra dette merket ‘live’ i mine levedager. Siden jeg aldri har hatt nevneverdig peiling på skomerker, tenker jeg som så at dette er ett av disse designerskomerkene som har en logo som for et utrent øye slumpet til å ligne Hermés -logoen.

Etter å ha delt mine refleksjoner, kommer så svaret fra en boss som brått er blitt min. 10 cm høyere; «Det er Hermés! – Og jeg har belte ‘og!!»

«Hæ!? – EKTE Hermés??? Kødder du med meg nå?»

«Herregud, Gry.. Du kjenner da ‘Fru Boss!’ Tror du ‘kjærringa mi’ kunne kjøpt knock-offs?»

Jeg kjenner jo så visst ‘Bossefruen’, og ‘Bossefruen’ er som en krysning mellom Victoria Beckham og Celina Middelfart, så svaret på det spørsmålet var jo et udiskutabelt ‘nei. For hvor surrealistisk det enn måtte være at Hermés artikler skulle befinne seg innenfor min omgangskrets, var muligheten for at ‘Bossefruen’ skulle kunne finne på å kjøpe knock-offs i gave til ‘Bosseherren’ utenkelig. Så her ser dere altså sko fra the one & only Hermés, the real deal, -hvilket jeg faktisk ikke kan si jeg har sett sitt like hos selv den mest rosa av bloggere, så…

 

 

3 kommentarer
    1. Jeg vet ikke hva som hadde blitt det morsomste her nå, å se beltet, eller ansiktet ditt når du innser at bossen har lurt deg. Either way, it’s not Hermes, it’s no Birkin 😜😂

      1. Ikke Birkin, for Birkin og Kelly er veskekolleksjoner, men det er faktisk Hermés! Jeg ville jo aldri trodd den mannen om han ikke hadde bladd frem bevis for dette her. Dessuten er det fint lite sannsynlig at han i det hele tatt ville visst om dette merkes eksistens dersom han ikke hadde fått det selv, -og langt mindre latt andre få vite at han hadde peiling på dette her (- og kanskje minst av alt meg) da en slik innsikt rett og slett ville vært ansett skadelig for det macho-imaget han mener seg berettiget til *hehe*.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg