Dagens Bilde!

‘Dagens bilde’ er et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept, bestående av at blogg-dagen avsluttes med et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Dagens bilde er tatt i forbindelse med Mental helse avd. Indre Østfold & Marker sitt årsmøte tidligere i år, hvor så min gode venninne, Lene Kapstad, ble gjenvalgt som leder, i tillegg til at ‘yours truly’ (her sett smått vill i blikket med leppestift på tennene) ble gjenvalgt sjef over  pengesekken for atter en toårsperiode.

Nå har det seg imidlertid så at disse to her også er oppsatt som organisasjonens representanter i det kommende kommune- og fylkestingvalget!!

Jeg har riktignok fleipet med dette her i et innlegg for noen dgr. siden, men når sant skal sies, kommer jeg ikke utenom at dette føles i overmåte stort. Det ligger jo unektelig en tillit til at vi faktisk innehar det som trengs for å kunne fremme de respektive interesser fra organisasjonens side. Jeg så jo ikke noe sånt som dette komme ‘by a long shot’. Jeg har snarere bare tatt det for gitt at det blir en blank stemme fra min side siden Liberalistene ikke stiller til valg i min valgkrets, -for så at det brått ramler inn en mld. om at jeg brått befinner meg på de respektive valglister! Med min sentimentalitet til dette med konstitusjonen, og de som har kjempet med livet som innsats opp nigjennom historien for at vi skal nyte godt av den demokratiske velferdsstaten, er det jo ikke å komme utenom at en viss ærefrykt og ydmykhet avstedkommer det å brått befinne meg blant de som representerer selve demokratiet..

At ‘bossen’ har erklært seg nødt til å rømme landet dersom galskapen har nådd dithen at jeg velges inn blant de som skal styre skuta- og tilsvarende flåserier og ufine morsomheter, lar jeg glatt passere uten å la meg affisere. Jeg ankommer like fullt med hevet hode for så å melde at borgermesterkandidat Henriksen er ankommet, uansett hva som måtte kastes i min retning, flirende hoderystninger- og ditto øyehimlinger *hehe* .

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg