Dagens Bilde!

‘Dagens bilde’ er et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept, bestående av at blogg-dagen avsluttes med et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Da var altså det fjerde- og siste bildet i serien som viser det nøyaktig samme motivet vinter, vår, sommer og høst. Planen er å få printet de ut for så å henge de opp som en enhet i fire deler. Alternativt, blir det å ‘koble’ de sammen til et større bilde.

Poenget er uansett at en på den ene siden umiddelbart skal gjenkjenne at landskapet er nøyaktig det samme, samtidig som det kommer frem hvordan det endrer seg etter årstidene. Forhåpentligvis blir sluttresultatet iallefall sånn noenlunde i tråd med hva jeg har sett for meg.

Følg med i neste, -og antagelig siste episode for å se hvordan det hele ender opp! Forhåpentligvis klarer jeg i det minste å stramme meg opp såpass at jeg får sluttført prosjektet innen en relativt nær fremtid..

 

8 kommentarer
    1. Heilt overbevist om at det blir en stilig collage. En ide’ til neste prosjekt kan kanskje være at du tar deg en tur på Kunstnernes Hus på Statens 136 Høstutstilling, og fotografer diverse kunst? eller ikke kunst? Utrolig fascinerende og frustrerende, og provoserende, alt ettersom.

      Uansett så tror jeg du i alle fall ikke vil mangle motiver som du kan legge ut her på bloggen din og lage en liten konkurranse. Hva i helsike skal dette forestille, hva tror du kunstneren vil formidle med dette? eller noe sånt. Tror kanskje det vil skape engasjement .

      Et tips er at du går inn på hjemmesiden til Høstutstillinga, der vil du få en forsmak på hva som venter deg. 😉

      1. Det hadde jo faktisk vært midt i blinken for meg! *hehe*
        Jeg har sett noen bilder fra den utstillingen, og det er jo vitterlig både- og, for å si det mildt. – Alt fra det flotteste- til det snåleste- til det mest usmakelige på ett brett 😀 😀

    2. Du må ha de to andre du har tatt også, i samme innlegg en dag, så vi ser sammenlikningen 🙂 Jeg har også gjort sånn med noen områder. Knipset sammenliknende bilder. Skal se om jeg finner og får tatt noen av stedet igjen 🙂

      1. Ja, det er det som er planen. Jeg har jo postet de i bloggen etterhvert som de er blitt tatt, så da er man jo bare nødt til å vise sluttproduktet også 😉 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg