Dagens Bilde!

‘Dagens bilde’ er et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept, bestående av at blogg-dagen avsluttes med et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Kunne ikke annet enn å flire for meg selv da jeg brått fikk et gjensyn med dette bildet i det jeg forsøkte å få gjenopprettet en viss orden i ‘fotoboksen’ på tlf.

Det du ser her, er nemlig utkommet av at datteren til bossen forsøkte å lære meg hva som trender på selfiefronten blant den norske ungdommen anno 2023. Noen toppkarakter i så måte fikk jeg vel strengt tatt ikke for hva som ble utkommet av dette intensivkurset som fant sted paralellt med at jeg holdt fortet i restauranten etter å fullført dagens sjerv i puben så min kollega fikk spist litt i ro og mak. Men jeg fikk nå i det minste et ‘greit nok’, hvilket slettes ikke er verst for en ‘fossil’ å få fra en 13 åring..

Når det er sagt, må jeg dog ærlig innrømme at jeg til d.d overhodet ikke kan se poenget med dette horisontale V-tegnet forran nedre del av ansiktet. Fra mitt ståsted, gir det ingen mening what so ever, med mindre en har et kviseutbrudd på haken, eller noe i den duren!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg