DAGENS BLOGG! [andrea sveinsdottir]

Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut den respektive papirkulen i dag, er… 

9

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

ANDREA SVEINSDOTTIR!

 

I dagens blogg, skal vi besøke den innenfor det rosa spekteret jeg kjenner best; Nemlig Andrea Sveinsdottir.

Andrea, som først ble kjent gjennom sin deltagelse i Paradise hotel, for så å vinne den første sesongen av Love island her på berget sammen med sin kjære Morten, ble dermed løftet rett opp i topplistens øvre gemakker som ‘reality kjendis’. Men hun har selv sørget for å forbli der gjennom å levere et produkt det virkelig står respekt av.

Først og fremst, er jeg nødt til å berømme bildene i denne bloggen. Her finner man nemlig hva som i mine øyne er de beste bildene innenfor sin genre sammen med de hos Caroline Berg Eriksen (Fotballfrue). Ikke bare er de lyse og vakre, men de er samtidig klare og tydelige, og er altså av en kvalitet som kunne gjøre selv den beste fotograf grønn av misunnelse. Selv innlegg som ‘Ukens matvareinnkløp’ blir et vakkert skue på bloggen til Andrea!

Videre, har dama et godt språk med få stavefeil og korrekt gramatikk, hvilket samlet sett, resulterer i en utgivelse som oser av profesjonalitet. Hva innhold angår, er dette riktig så variert, da det spenner seg fra make-up og hudpleietips til interiør til motereportasjer og matopplevelser. I tillegg finner du en rekke artige YouTube -videoer fra kanalen hun drifter sammen med sin samboer fra nevnte dating-reality, Love Island.

Og sist, men så absolutt ikke minst, har Andrea ALDRI blitt ‘for stor’ til å svare leserne sine i kommentarfeltet, hvilket for mitt vedkommende er av avgjørende betydning for hvorvidt jeg velger å følge en blogg videre, eller om det blir med det ene besøket, for å si det slik. Her blir samtlige ‘sett’, liksom de også ble det i etterkant av Love Island -seieren da hun, naturlig nok, hadde rekordhøye lesertall.

Det eneste jeg muligens har å sette fingeren på hva denne bloggen angår, er at det kan være litt i overkant mange rene annonseinnlegg. Men på den annen side, er Andrea nøye med både merking av disse, samt at det aldri har vært bedrevet misvisende ‘click-baits’ fra den kanten, slik at dersom innlegget i sin helhet er viet slikt som Junkyard eller Nelly.com, så fremgår det klart i annonseringen på hjemmesiden (blogg.no).

Vi kan dermed konkludere med at Andrea Sveinsdottir er en veletablert livsstilsblogg av ypperste kvalitet som trygt kan anbefales alle som har sansen for litt ‘rosa’ avkobling i hverdagen. Her oser det av profesjonalitet fra ende til annen.

8 kommentarer
    1. Fin bloggbeskrivelse, og Andrea fortjente den. Hun er en av de toppbloggerne jeg liker godt, og synest også det sier litt at hun svarer i kommentarfeltet. Ja, bildene har høy kvalitet. Skal sies at jeg ikke leser bloggen hennes fast for tiden, men nå fikk jeg lyst å besøke igjen etter ditt innlegg. 🙂

      1. Selv om jeg ikke er fast leser, er det hit jeg klikker meg inn når jeg får ånden for litt ‘rosa’ input.
        I mine øyne, har Andrea vært den beste innen sin genre i flere år. Men av en eller annen grunn, så syntes det aldri å være noe fremsnakk innen den genren hun tilhører, så det føltes liksom at det var på høy tid, og ikke minst vel fortjent da jeg gjorde innlegget 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg