DAGENS BLOGG! [annais]

Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut den respektive papirkulen i dag, er… 

13

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

ANNAIS!

 

I det jeg klikker meg inn på dagens blogg, hvilken er blant de jeg ikke hadde noen kjennskap til på forhånd, må jeg ærlig innrømme det var med en viss lettelse jeg kunne konstatere at det tross alt er noen av de tradisjonelle skjønnhet, mote og livsstilbloggene igjen også! At jeg applauderer den endringen hva bloggkonseptet angår, hvilket innebærer en langt større bredde både hva genre, kjønn og målgrupper angår, er jo ikke ensbetydende med å ville de såkalte ‘rosa-bloggene’ til livs! Snarere tvert i mot, i grunn, da disse selvsagt også er en del av den bredden jeg mener bloggkonseptet vil være best tjent med i det lange løp.

Og i det jeg scroller nedover siden med de ti siste innleggene, levnes ingen tvil om at dette er ei dame som kan sitt fag! Her finnes alt fra make-up tips og antrekkbilder til interiør og planter, til eksamensnerver og 17 mai-feiring! – Alt sammen vedlagt lyse og vakre bilder av ypperste kvalitet.

Annais slår meg som en sunn representant for sin genre; Hun er pen uten å vise spor av å være et ‘plastikkprodukt’,  og hun blogger om mote, skjønnhet og interiør uten å fremme en overfladisk luksus og absurd pengeforbruk. Kort fortalt, er Annais en blogger innenfor det ‘rosa’ spekteret, men uten at det noen gang bikker over fra det søte og delikate til det emment og kvalmende.. Om det var opp til meg å skulle velge en eneste blogg i den respektive genren som fikk bestå, så er sjansene riktig så store for at valget ville falt på nettopp Annais.

Denne utgivelsen er et godt stykke håndverk. -Her er det kvalitet i hvert eneste ledd, og bloggen er rett og slett en estetisk nytelse. Kort oppsummert er dette en blogg som på det varmeste kan anbefales en målgruppe som først og fremst retter seg inn mot ’20 -somethings’, uten at slike anslag på noen måte er ‘meislet i stein’, for å si det slik.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg