DAGENS BLOGG! [BforB]

Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut den respektive papirkulen i dag, er… 

67

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

BforB!

Nå har altså det tilnærmede anerkiet hva Dagens blogg angår, hvilket står beskrevet HER, pågått i ei uke til ende, hvilket innebærer at vi snart må få kommet oss inn i et normalt gjenge igjen før det tar fullstendig av her..

Poenget med å innføre denne unntakstilstanden, var jo å få med flest mulig av de utgivelser der det blogges jevnlig før alle inkluderes i trekningen igjen. Hvorvidt det gjenstår noen som ikke har blitt ære og heder tildel i denne spalten, og i så tilfelle hvem, så er jeg redd jeg ‘ikke ser skogen for bare trær’, slik at fortjente blogger oversees. Av den grunn, mottas hint om ubeskrevede blad med takk!

Med denne kunngjøringen ute av verden, så får vi endelig flyttet fokuset over på Dagens blogg.

Med BforB, er vi på sett og vis tilbake til de personlige bloggene; De online dagbøkene der hverdagsbetraktninger og opplevelser deles i form av ord og/eller bilder. Dette er en utgivelse jeg har begynt å besøke nå i det siste, slik at det dermed er et rykende fersk bekjentskap vi har med å gjøre. Men det som for mitt vedkommende, iallfall per dags dato, har skilt seg ut med denne bloggen, og dermed trigget min interesse, er at den preges av noen litt pussige hverdagsrefleksjoner som presenteres på et vis som er helt unikt for denne bloggeren. – Dog uten at jeg klarer å sette fingeren på hva det er som ligger til grunn for denne særegenheten. Den bare er der, uten at en nødvendigvis kan se hva den består av!..

Av de siste innleggene som ligger på den første siden, altså selve bloggadressen, hvor du blir sendt ved å klikke den hakket over gjennomsnittet store linken over i skrivende stund, så er muligens innleggene ‘Fødsel på kjøkkenet’ og ‘Dårlig smak’ de som kan sies å være de aller mest illustrerende for det unike ved denne bloggeren, men dette vil nok kunne variere med øyet som ser..

Tatt i betraktning at jeg har en enormt stor sans for særegenheter, liksom at skribenten har evnen til å formulere seg på et vis at de tar leserne med inn i hodet sitt, er det rett og slett for en skam å regne at jeg ikke har oppdaget denne bloggen tidligere. BforB er nemlig virkelig en blogg etter min smak! Men nå er det ikke stort man kan få gjort angående ‘snøen som falt i fjor, for å si det slik, men det er nå i det minste bedre sent enn aldri! For dette er definitivt en utgivelse jeg vil fortsette å følge i fremtiden. Er vi riktig så heldige, så vil det også bli en fremtidig bokutgivelse fra denne dama! Nylig, kom det nemlig for dagen at det er et godt påbegynt skriveprosjekt i BforBs regi, og ut i fra de utkastene som ble lagt ut på bloggen, så er det bare å krysse fingre for at denne vil se fagens lys mellom to permer!..

Kort oppsummert, er altså BforB den eneste av sitt slag, om en kan si det på den måten. En velskrevet blogg hvis bærende konsept er morsomme og tankevekkede hverdagsrefleksjoner presentert på et særegent vis som er helt unikt for denne bloggeren. Anslått målgruppe?.. Tja.. Vanskelig å si, men jeg vil vel anslå som noe slikt som eb 35-40+.

8 kommentarer
      1. Hun har en sånn forbløffende evne til å ‘vri’ de mest jordnære og banale ting slik at man ser de fra en annen vinkel enn hva en ellers gjør, uten at det noen gang blir pretensiøst. Ei heller er det noe sånt symbolikkgreier. Snakker hun om en kaffekopp, så er det den kaffekoppen som blir presentert med en artig vri, og ikke typ ‘sjelens reise igjennom skjærsilden, liksom *haha*
        Jeg er jo ca like dyp som et vannglass, så det å kalle en spade for en spade, er jo et absolutt must for min del *hehe*

    1. Vettu, du gjorde dagen min. Dette var veldig fint og bra skrevet, du er såå flink til å skrive gode anmeldelser. Jeg ble virkelig så glad at jeg ble flau, tusen takk for nydelige ord. Satte ordentlig pris på dette <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg