DAGENS BLOGG [cathrine ruth]

Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut den respektive papirkulen i dag, er…. 

34

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

CATHRINE RUTH!

 

Nok en gang skal jeg inn i det ukjente, i det Dagens Blogg viser seg å være Cathrine Ruth sin. I det jeg klikker meg inn og blar meg nedover siden med de siste innleggene, slår det meg hvilken kvalitet det er på denne plattformen. Tiden strekker jo dessverre ikke til for at man skal kunne få lest alle utgivelsene, og her har vi altså nok en blogg som har forsvunnet under radaren.

Cathrine Ruth drifter en personlig blogg, hvilket er best beskrevet som ei offentlig dagbok, der bloggeren forteller om sine tanker og opplevelser den aktuelle dagen ved hjelp av ord og bilder. Og her har vi atter igjen med en som virkelig kan sitt virke å gjøre. Bildene er vakre, og språket upåklagelig.

Videre, er heller ikke denne bloggen uten budskap, for å si det slik. Det fremkommer med all tydelighet at Cathrine Ruth er glødende opptatt av at folk må bli mer fornøyd med seg selv slik de er, og slutte å hige etter uoppnåelige idealer. Ellers får vi vite at dette er ei dame som ikke ser noen grunn til å slutte å leve selv om hun har fått diagnosen fibrobmyalgi, samt at hun fremdeles føler sorg over at et barn tilhørende hennes nærmeste krets begikk selvmord for en tid tilbake bare 13 år gammel..

Jeg kjenner at jeg liker denne bloggen, liksom jeg liker bloggeren som står bak. Ut i fra det jeg leser, sitter jeg igjen med bilde av en svært så sympatisk person med samfunnsengasjement og omtanke for de rundt seg. Cathrine Ruth fremstår rett og slett som et menneske du ønsker innlemmet i vennekretsen din.

Kort oppsummert, kan jeg altså rapportere at vi nok en gang står ovenfor en blogg av ypperste kvalitet her på blogg.no, både hva gjelder tekst og bilder som på det varmeste kan anbefales å klikke inn på.

7 kommentarer

Siste innlegg