DAGENS BLOGG! [dedication – kristine aure]

– Og nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut den respektive papirkulen, er…. 

24

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

DEDICATION – KRISTIN AURE!

 

Dagens trekning er unnagjort med det utkommet at vi rir fremdeles på bølgen av nye og ukjente blogger så vel som bloggere som har rådet denne uken. Denne gang, turen til en blogg som er linket under navnet Dedication, men som i headeren (sidetoppen) bærer navnet til bloggeren selv, Kristine Aure, hvilket dermed er navnet jeg går ut i fra at hun blogger under pr. dags dato, for å si det sånn.

Uansett hvilket navn denne dama  opererer under, er hun iallfall dedikert til det hun åpenbart brenner for; Nemlig trening og kosthold! En behøver nemlig ikke lese mange linjene i denne bloggen for å være helt på det rene med at her har vi med ekspertise å gjøre! I det siste innlegget som omhandler kosttilskuddet kreatin, så hagler det på med data jeg vil tro de færreste er kjent med. – Ei heller jeg, som tross alt har en viss erfaring og kunnskap hva trening og optimalisering av kroppen angår. Informativt som få, men aldri slik at det bikker over til å bli for høytsvevende og uhåndgripelig for ‘mannen i gata’, er inntrylkket jeg sitter igjen med, sammen med nyervervet kunnskap etter å ha lest innlegget.

Så hvem i heiteste er denne dama?.. Jeg klikker meg inn på profilen for å se om det kan være noe info å hente der, og det blir en gang for alle klart at vi har med en uhyre kunnskapsrik og velutdannet frøken å gjøre, da hun både er utdannet personlig trener, grunnfag i ernæring, kostholdsveileder og sykepleier med bachelorgrad, hvorpå hun jobber som online coach og sykepleier (wow!)

Dama som smiler mot meg på bildet ser så inni granskauen sunn og fresh ut at jeg tar meg i å ønske jeg hadde fått en ‘heads-up’ m.h.t hva jeg hadde i vente før jeg klikket inn på denne bloggen, slik at jeg kunne dusjet og spandert litt make-up på ‘tryne-snylta’ for med det å dempe litt på den kontrasten jeg føler det er mellom oss; Her sitter jeg iført joggings/pysjbukse på 14 eller 15 måneden, med halvfett hår og gustent, renskurt ansikt, og der, forran meg på lap-top’en står altså dette så-til-de-grader-super-freshe mennesket som ser ut som hun nettopp har landet fra ett eller annet paralelt univers hvor corona kun er en jækla digg ølsort som serveres med en lime-bit i.. Jeg snur pad’en som ligger ved siden av meg så skjermen ligger ned slik at jeg slipper å få disse ufyselige glimtene av meg selv hver gang blikket penser litt til siden.. Jeg innser at sånn her kan jeg bare ikke fortsette, for da er jeg stygt redd jeg rett og slett går i oppløsning her!..  Dette virituelle møtet mellom super-dama på skjermen og korona-Gry treffer ekstra hardt fordi det ansiktet på skjermen ligner den dama jeg var for halvannet års tid siden. Jeg er vitterlig ikke en person som lett lar meg inspirere (jeg er for lat- og tafatt til slikt), men etter å ha bladd rundt i de siste innleggene på denne bloggen, kjenner jeg faktisk på den noe uvante følelsen av å være nettopp inspirert!..

Konklusjonen her er altså at en trenings- og livsstilsblogg som klarer å få lurt inn et frø av inspirasjon i meg, det er en inspirasjonskilde som kan gjøre gull av gråstein, det er ‘Snickers og Twist’!

4 kommentarer
    1. Så bra at du ble inspirert:)
      Regner med at hun er ikke superfin heletiden:)
      Kanskje hun har også joggebukse og upyntet noen ganger.

    2. Dette var en flott blogg og vakker dame! Ser navnet/blogg hele tida på bloggveggen, men ikke min stil å følge. Men en super blogg i den kategorien <3 Bare slikt blitt for sært for meg. Men bloggen er som sagt flott, men ikke jeg…hehe…

      1. Det er jo en blogg som først og fremst retter seg mot de som har interesse for trening. For mitt vedkommende, er trening derimot et nødvendig onde for å holde kroppen vedlike, så vi er nok ikke målgruppen noen av oss (hehe). Men altså, toppers utgivelse for trening- og kostholdsinteresserte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg