DAGENS BLOGG! [fotokjerring]

– Og nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut den respektive papirkulen, er…. 

49

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

FOTOKJERRING!

 

Sannelig skulle det ikke vise seg at jeg også i dag skal ut i et ganske så ukjent terreng i det turen går til Fotokjerring..

At dette er en blogg der det legges vekt på bilder ligger jo i tittelen, men i det jeg klikker meg inn, viser det seg at den på ingen måte domineres av fotografier. Det er med andre ord ikke å betrakte som en fotodagbok, slik jeg tenkte i utgangspunktet. Førsteinntrykket av denne bloggen, er snarere at her er det humor på gang!

Det siste innlegget omhandler nemlig en hverdagshistorie om den lille sønnen hennes som får meg til å skratte høyt. – Og i det jeg blar meg videre nedover, og finner et innlegg som er skrevet da det hun skulle ha gjort.. – Eller for å være korrekt; Det hun skulle ha gjort for lenge siden, var å gjøre rent, er jeg solgt. Dette er ei dame etter min smak!

Videre, kan hun selvironisk fortelle om en manglende evne til å lære av egne feil i forbindelse med håndtering av pollenallergi. Nå har ikke jeg noen allergier, men betydelige lærevansker når det kommer til egne feil, kan i aller høyeste grad også spores her på berget, så selv som allergifri, så kan jeg absolutt relatere, for å si det sånn!..

Hun viser også en mer seriøs side av seg selv i det hun beskriver sin kjærlighet til sin søster som er bosatt i Texas, og savnet etter henne nå i disse koronatider hvor en hverken har fått reise- eller motta besøk. – Også finner vi. som tittelen antyder, mange flotte bilder på denne bloggen.

Kort oppsummert er dette en blogg etter min smak, og som dermed kan anbefales på det varmeste. – En blogg jeg definitivt kommer til å legge til besøkslisten min. – For hvem vil ikke ha mer humor og glede inn i hverdagen!? – Og det får du iallfall her, i bøtter og spann!

4 kommentarer
    1. Dette er en blogg jeg titter innom i ny og ne..Men ikke hver dag…
      Jeg leser jo mine faste og når det er gjort så må jeg gjøre noe annet! Tida går fort på blogg.
      Men flott blogg! Kan anbefales…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg