DAGENS BLOGG! [isalicious]

– Og nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut den respektive papirkulen, er…. 

83

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

ISALICIOUS!

I dagens blogg skal jeg atter en gang begi meg inn på relativt ukjente trakter, da den som skal gjøres stas på denne gang, er Isalicious. Årsaken er helt enkelt at denne er driftet av en svært så ung dame som dermed henvender seg til en yngre målgruppe (hovedsakelig ’20-somethings’). I det jeg blar meg nedover de siste innleggene, ser jeg imidlertid at det er et solid stykke håndverk innenfor sin genre som vi har med å gjøre.

Innholdet er variert, liksom det finnes diverse hverdagstips for noen og enhver. I det siste innlegget, så får en forståelse av at det er en velorganisert ung dame vi har med å gjøre, i det hun deler en serie tips for å få ‘orden i sysakene’.  [- Jada Mamma, her har jeg definitivt mye å lære..]

Videre, har vi de tradisjonelle blogg-innleggene med antrekksbilder, ‘uken som var’, osv, hvor jeg spesielt biter meg merke i det skjønneste bilde av hunden hennes iført en rosa joggedress (ja, du leste riktig) og en hestehale som står rett til vers på toppen av hodet.

Blar en seg enda et stykke lenger ned, blir en også på det rene med at dette også er en blogger med meningers mot, i det hun tar for seg det hun opplevde som slett service hos helsekostbutikken, hvilket jeg må si meg helt enig i ut i fra det hun forteller.

Et lite ‘heads up’ i det hun må huske å merke reklameinnleggene sine, selv ‘Metapic’ og den slags, for å unngå trøbbel med det respektive ‘politiet’, som seg hør og bør slettes ikke ser med blide øyne på at allmennheten utsettes for umerket annonsering (selv om det er aldri så åpenbart ). Men ellers er dette så absolutt en blogg å anbefale, spesielt for unge jenter under 30. Bildene er gode, innholdet er rikholdig og variert, og ikke minst så er både språk så vel som grammatikk upåklagelig.

Med andre ord, kan vi altså konkludere med at Isalicious er en veldrevet blogg hvis nivå er helt på høyde med de  ledende av sitt slag.

6 kommentarer
    1. Denne bloggen har ikke jeg vært innom. Men du gir henne fin reklame i alle fall 😀 Og som du også skriver, at hun har en yngre målgruppe. Så da kan jeg på 50+ muligens bare holde meg til dem jeg allerede leser 🙂 For det er mange nok å komme gjennom hver dag 😉 Men alltid kjekt å bli tipset om nye som kan være hyggelig å besøke ♥
      Ha en nydelig dag ♥

      1. Takk! Jeg vet ikke om du kjenner til dette konseptet fra tidligere, da jeg daglig trekker en blogg for fremsnakk av de 100 på topplisten?.. Det både er- og blir derfor gjort omtaler av blogger innen enhver målgruppe 🙂

        1. Jeg leser nok ikke alle innlegg fra bloggere som har flere innlegg om dagen, så det blir det som tilfeldigvis kommer opp når jeg er innom, som jeg leser. Så nei, jeg visste ikke om dette. Men jeg bladde meg helt tilbake og leste alle de andre du hadde skrevet om også 🙂 Et par stykker var blogger jeg også følger ♥
          Synes det var en fin måte å gjøre det på jeg. Du er jammen god ♥

      1. Jeg har vært innom en-to ganger tidligere, tror jeg. Jeg er jo, som sagt, utenfor egen målgruppe her jeg også, både mht alder og genre i grunn. Men samtidig er det jo nettopp for å se kvaliteten i det som ligger utenfor egne genre som er mye av grunnen til at jeg satte i gang dette her (hehe)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg