Dagsrapport fra hjemmeasylet!

Ja, da er det nok noen og enhver som er spente på å høre hva denne frøkna har geskjeftiget seg med det siste døgnet! – Og det, mine damer og herrer; Det er den meningsløsheten på et helt nytt nivå som vil dere få se resultatet av nå:..

 

Gry i løveutgave..

 

..- Jeg har nemmelig forsket på hvordan ansiktet mitt ville fremstått dersom jeg tilhørte en annen art!..

 

Tiger..

 

..- og som liten pusekatt..

 

Her har vi fått frem panda-Gry.

 

Kanin-Gry må vel sies å være urovekkende gjennkjennelig..

 

Her opptrer jeg i form av våre nærmeste slektninger i dyreriket; Sjimpansen..

 

..og gorillaen!

 

Ja, og slik går no dagan!..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg