De beste ‘feel good’ -blogger!

Etter å ha sluppet blogganbefalingene ‘Landets viktigste blogger’ tidligere i dag, er det vel like greit å trå til med neste kategoris favoritter. Denne kategorien har fått tilnavnet ‘feel-good’, av den enkle grunn at jeg forbinder de med hygge, kos og god stemning.  

 

 

Bloggene er listet i tilfeldig rekkefølge. 

 

Frodith (feat. Salt & Pepper): Den fargerike dama med de morsomme bloggerutfordringene, for ikke snakke om de to side-kicks’ene, rottene Salt & Pepper (hvilke onde tunger vil ha det til ikke er ekte rotter men plysj-dyr) vet å skape god stemning for leserne.

 

Annebe: Her bys det på flotte bilder, -både av Anne selv, fra naturen og fra steder hun besøker, samt hyggelig lesning i rikt monn.

 

Kjærringtanker: Jeg var litt usikker på hvorvidt Britts utgivelse ‘Kjærringtanker’ skulle plasseres som ‘feel-good’ eller i humorkategorien, da en daglig satire med utgangspunkt i siste innlegg fra bloggen som troner øverst på listen har det med å være regelrett hysteriske. Men så landet den her, rett og slett pga de hyggelige og morsome historiene hun forteller fra livet sitt, hvilket hun deler med sin kjære ‘Gamle gubben grå’.

 

Karidansen: Kari er ei dame som vet å gjøre gull av de mest hverdagslige ting. Videre består en del av innleggene hennes av videosnutter, og en stemme jeg assosierer med koselige Anne-Kat Vestly -foreldre som attpåtil snakker trøndersk tar jo hyggekonseptet til nye høyder.

 

Lene Etarnes: Også her har vi en blogg fylt til randen av hyggelige hverdagshistorier, i tillegg til at hun også deler en god posjon tanker og betraktninger, og da gjerne relatert til det å være et godt menneske.

 

 

* Neste kategori blogganbefalinger: Sterke meninger.

 

 

 

10 kommentarer
    1. Tusen takk for din blogganmeldelse. Litt overrasket over å være på feel good lista i og med at enkelte toppbloggere ikke akkurat får gode følelser av denne kjerringa. Men hyggelig, og jeg håper jo bare å underholde.

      1. For meg er den innstillingen fullstendig ubegripelig!.. Parodi og satire er jo hysterisk morsomt, og jeg kan bare begynne å forestille meg hvor morsomt det ville vært å få sett seg selv bli tatt pa kornet på en slik måte!
        Dessuten.. Litt selvironi må da folk evne å oppdrive! 😉

    2. Så utrolig koselig å bli anbefalt hos deg Gry <3 Her er det stressende om dagen så så det først nå. Klokken 04., 30 en lørdag morgen. Elsker at jeg havnet i denne kategorien, for det er jo det jeg gjerne ønsker. Jeg liker å ha bloggen min som er sted hvor jeg kan kose meg, tulle og le, og hvor jeg håper leserne mine gjør det samme 😊 Tusen takk <3

    3. Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. 😊(En “fuggel”hvisket meg i øret!😉) Å bli sammenlignet med Anne Cath Vestly tar jeg som et stort kompliment. Hun var en av mine barnetime-favoritter! Jeg er imidlertid ikke trønder. Jeg er opprinnelig Østerdøl og dialekta bærer nok også preg av at jeg har bodd i Ringsaker i mange år. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg