De Gule, glitrende blomster, god-dag..

Vi kommer oss atter igjen vel ned på landjorden igjen etter siste fotorundes klatretur. I dag skal vi nemlig ta for oss de gull-glitrende blomstene som nå er kommet for å bli sommeren igjennom og mere til. – Disse skinnende gule, glitrende plantevekster som slettes ikke blir sett så gjerne som de grønnglitrende trærne som vi ynder å omgi oss med under den høytiden som gjelder på motsatt side av kalenderåret.. 

Uforståelig, mener nå jeg, -og dette til tross for at knapt noen er mer fan av alt som hører julen til enn meg. Ergo, er det rett og slett på høy tid at noen står opp for de ‘små-gules’ rett til anerkjennelse for de flotte blomstervekster de er, -både til lands og til vanns!

 

Denne karen ønsker iallefall sin gul-glitrende blomstervekst ‘velkommen, du jeg ser så gjerne’, om så både julelys- og de norske flaggremser glimrer med sitt fravær..

4 kommentarer
      1. Takker så mye 🙂
        Nå skal det imidlertid sies at denne humlen var langt lettere å ta bilde av enn normalt for flyveinsekter, da den var så til de grader feit at det var så vidt den klarte å lette *hehe*

      1. Takker så mye 🙂
        Det er faktisk sånn at jeg går ut med tanken ‘Hva er det mest banale, i utgangspunktet idiotiske motiv jeg kan prøve å vri noe ut av i dag, mon tro?..’ *haha*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg