Den komplette Galskap!

Et par dager etter den opprinnelige planen, men det er nå like fullt bedre sent enn aldri! For denne gang var jeg tilbake i gammelt gjenge hva nord-Europas mest infamøse diskusjonsforum angår: Nemlig å lete meg frem til de tre villeste trådene i selveste galskapens høyborg: Kvinneguiden! 

 

 

Førstemann ut i dagens kåring.. – Ja, hva skal en si?.. 

Grusomme lukter av å ikke dusje

Jeg må si etter en uke så kan man lukte virkelig vondt fra skrittet.

 

– No shit, liksom!.. 

 

Med fare for selv å stå frem som den gale, så kom jeg bare ikke forbi tråden som utgjør neste påst på programmet.. For i mine øyne, er dette fullstendig absurd å i det hele tatt vurdere!..

 

Hva vasker man egentlig sammen?


Det virker som dette er forskjellig fra folk til folk. Ei dame sa til meg “vasker du håndklær og undertøy sammen??”

Jeg vasker alt som trenger litt ekstra renhold sammen, som sokker, truser, håndklær. Er det feil?

Som sagt, her skal ikke utelukkes at det er meg, men i min verden, har det aldri så mye som streifet meg å inndele klesvasken utover vasketemperatur og hvitt vs. farget. 

 

Sist, men så ABSOLUTT ikke minst:.. Er h*n på crack, eller!? 

Kvinnelig stemmerett: positivt eller negativt?

Er det dette som var grunnen til at en ikke ønsket at kvinner skulle tale i forsamlinger i tidligere tider? Slik at en kom frem til hensiktsmessig politikk?

Skriv hvorfor det er positivt og hvorfor det er negativt.

Jeeze!..

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg