Det er faen ikke mulig!!

Jeg har jo, som jeg vil tro de fleste av dere vet, gått hardt ut mot hva jeg mener er en manipulasjon av folket til å betrakte koronapandemien som noe langt farligere enn den i realiteten er, eksempelvis i innlegget Når det lyves ved å snakke sant. Videre, har jeg utgitt utallige redegjørelser for hvordan opplysningene som er gitt i C19 øyemed ikke har hengt på greip i form av logiske brister, selvmotsigelser og paradoks. Når jeg i dag klikker inn på TV2 sin hjemmeside, og det første jeg ser er kjendislege Harald Dubloug som under et intervju med God morgen Norge på det sterkeste anbefaler folk å ta influensavaksine fordi influensaen tar flere liv årlig enn det foreløpige dødstallet for pandemien, kjenner jeg det er nært opp til å rable fullstendig.. 

 

 

Altså.. Her følger et sitat av den respektive uttalelsen:

“..av influensa. Disse anbefales å ta vaksinen. Dette gjelder blant annet eldre, diabetikere og personer med kronisk sykdom.

– Jeg anbefaler i hvert fall de jeg er glad i å gjøre det, fordi influensavaksinen er helt trygg og den gir ganske god beskyttelse mot influensa, og det er den beste måten å beskytte oss mot influensa.

– Og husk det at influensa tar årlig flere liv i Norge enn det koronapandemien har gjort til nå. Jeg kommer til å ta den, jeg anbefaler mine nærmeste til å ta den, den gir god beskyttelse og du unngår etter all sannsynlighet å få influensa – og influensa er ikke noe du har lyst på, sier han og minner om at koronavaksinen ikke beskytter mot influensa og visa versa”.

Jeg mener.. Hva faen er det som skjer egentlig, når folk rolig og behersket kan ta i mot denne opplysningen etter at de har vært skremt fra sans og samling i drøye 19 måneder til ende!? – Skulle ikke dette her fått folk til å sperre øynene opp,  google dødstall som gale for å komme til bunns i dette her, for så at man i samlet flokk stiller styresmaktene til veggs i det en finner ut at legen har rett i sine uttalelser!??
– Og hvorfor i helvete har ikke legestanden gått ut med dette, som det er all grunn til å tro ikke innebærer noe nytt under solen for deres vedkommende, tidligere?

Vel.. Det siste spørsmålet lar seg vel i grunnen besvare forholdsvis greit, da det jo er en kjensgjerning at x-antall skeptikere med virke innen helsevesenet har vært skremt fra å gå ut med sine faglige vurderinger av situasjonen av frykt for jobbene sine.  – Så her er jeg med andre ord stygt redd det ikke lenger er noe særlig grunn til å spørre om hva som har foregått, men i hvilket omfang!

Jeg håper for guds skyld at iallfall en del av den (potensielle) ‘guffa’ som skjules i C19 -øyemed vil finne en vei ut innen en ikke så alt for fjern fremtid, slik at de som eventuelt har vært ansvarlige for faenskapen kan stilles til ansvar av oss faktisk som har måttet betale prisen for den urett som potensielt er blitt begått!..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg