Det jeg aldri har sett før..

-Eller, ‘sett’ blir kanskje et litt feil ord, da jeg antagelig har sett det, bare at det ikke har vært meg bevisst at jeg har sett det! 

Vi skal altså tilbake til den sære verden igjen, etter en svipptur innom norm i form av gårsdagens blå-hvite blomster.  For etter at jeg begynte med denne fotograferingen, der det å ‘blåse opp’ småting og generelt rusk og rask i omgivelsene, har så motivjakten ført til at jeg brått legger merke til en masse ting som ikke engang har nådd frem til bevisstheten tidligere. M.a.o er temaet dagens motiv sentrert rundt ting og tang som omgir oss uten at jeg kan huske å ha sett det før.. 

 

 

 

2 kommentarer
      1. Ja, ikke sant! 🤭 – Og i løpet av det siste året, har det tatt fullstendig av! Nå som det på toppen av alt er blitt vår, er surrealismen rett og slett tatt til et helt nytt nivå. Hver eneste dag dukker det opp ting jeg hadde kunnet sverge på at jeg aldri har sett i mitt liv, samtidig vet jeg jo at det ikke kan stenne, da det dreier seg om helt vanlige ting som vi omgir oss med hver eneste dag *haha* 🤪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg