‘Det var nå faen til skrivesperre og, da!’ -blues..

Med fire innlegg så hinsides intetsigende i sin elendighet at de ikke engang var verdige en plass i den virtuelle søppeldunken på samvittigheten, er det ikke annet å få gjort enn å kapitulere.. Jeg trer dermed av for dagen med flagget til bunns i form av det følgende makkverk av et dikt i den totale misslykkethetens ånd..  

 

‘Feeling blue..’

 

Hjernen min synast at vera heilt tom,

Øde synas marka for tankar derom.

Og utan tankar spring det ei fram noken idé,

slik at eg ikkje anna kan gjera enn at leggja meg ned..

 

ref:

eg legg meg her i graset for at få sjunga det ut, 

‘Det vart då som faen til skrivesperra eg vert gjeven i dag’

For ka eg sjung blues..

 

Så som eg forlet min skapande sjel no, 

Liksom mi skapande sjel forlet meg i sin knusande ro.

For der det kun finnast eit heilt forlete rom, 

Er det ikkje noko skapande at finnast derom. 

 

ref:

eg legg meg her i graset for at få sjunga det ut, 

‘Det vart då som faen til skrivesperra eg vert gjeven i dag..’ 

For ka eg sjung blues..

 

 

 

** Om ikke annet har jeg i det minste klart å fremskaffe et ‘poetisk’ makkverk av episke proposjoner.. 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hvorfor redigerer du alle bildene av deg? Det er ikke pent og ser bare rart ut. Det er ikke sånn du ser ut og hele blir bare rart og tar oppmerksomheten fra det du skriver.

      1. Om ikke alle, så har jeg en greie med å legge et litt sånn typ fantasiverden preg til en del av disse bloggbildene av meg selv, fordi jeg rett og slett ikke forstår meg på hva som er greia med disse bildene.. Nå mener jeg ikke bildedryss, men de bildene av en selv som ikke har noen egentlig relevans til det som skrives..
        Selv bare drar jeg over de for å komme til teksten når jeg leser blogger, og innkluderer de selv fordi konseptet ‘krever’ det. Men det at jeg ikke kan forstå hvorfor i himmelens navn folk finner interessant med å se typ daglige bilder av meg, gjør at jeg egentlig føler det ganske kleint, og må liksom distansere meg litt fra det for å fikse det..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg