Dixieroses fotoutfordring: Hobby!

Da fortsetter ferden videre i Dixieroses fotoutfordring, og denne gang skal det dreie seg om hobbyer..

 

Klikk her for gårsdagens tolkning av oppgaveordet ‘avkjøling’

Nå har vel ikke jeg brukt prangene mye av min tid på planeten til hobbyvirksomhet, men etter jeg jobbet en periode som vikar i en hobbybutikk, ble det i det minste litt smykkelaging. Kunnskapen fra den gang, ble så blåst støv av i forbindelse med lock-down.

Ikke verdens beste bilder akkurat, men non the less, ble det i det minste noe produksjon ut av det massive innkjøpet..

Forøvrig, har jeg jo en greie med å fly rundt å fotografere merkelige motiv fra enda merkeligere vinkler 😉

 

2 kommentarer
      1. Ja, jeg får sånne ‘kick’ på det innimellom, for så at det gjerne strander i det jeg går tom for ett eller annet jeg da må få rotet meg til å få kjøpt. Dette har en lei tendens til å ende i lengre opphold, før et nytt ‘anfall’ inntreffer *hehe*.
        – Men fotograferingen av merkverdige motiv, holder seg imidlertid gående i et jevnt driv 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg