Dødstallene er Manipulert!!

Visste du at COVID-19 konsekvent blir registrert som dødsårsak dersom døden inntreffer innen måned etter at vedkommende er registrert korona-smittet!? Altså: Dersom jeg skulle få påvist koronasmitte i dag, altså den 24 april, for så at jeg dør innen den 24 mai, så vil dødsfallet UANSETT dødsårsak bli registrert som korona-relatert! Dør jeg i en trafikkulykke innen for dette tidsrommet ->> COVID!  Drukner jeg i badekaret ->> COVID! Hjerteinfarkt ->> COVID! Kreft ->> COVID!! Get it!? Så da faller det seg vel rimelig naturlig at det oppstår en viss nysgjerrighet m.h.t hvor stor andel av de registrerte korona-dødsfallene som i realiteten har andre årsaker! – Med andre ord, i hvilken grad er dødstallene blitt manipulert??  

 

 

Nå skal det presiseres at jeg ikke har peiling på hvorvidt denne policyen praktiseres hva de nasjonale registreringene. Men det har for så vidt ingenting å si, da den internasjonale registreringen foregår på dette viset, hvilken står for de offisielle tallene, og er der vi henter prognosene fra de ulike land og verdenshjørner fra.

– Og dette legger de ikke engang skjul på! Men pakkes det inn på rette måten, så er det ingen som biter seg merke i hva ting faktisk innebærer uansett! Er det noe jeg har lært etter et drøyt år i koronaens vold, er det at folk lar seg forme etter styresmaktenes ønske som om de skulle vært leireklumper. De går med på hva som helst bare pressen spiller med, og vinkler informasjonen som utkommer ut i fra hvilken reaksjon som ønskes!

Man skal heller ikke glemme at den graden av isolasjon som er blitt tvunget på oss i dette året, gjør oss svært sårbare i hht å avdekke ting og tang i og med vi i vesentlig grad er hindret i å utvekslet informasjon! – Og i og med vi i store deler av denne perioden har hatt en tilnærmet husarrest, så blir det jo begrenset hvor mye en får med seg ac ting og tang som måtte foregå rundt om også! Når vi så på toppen av det hele har latterliggjøringen av alt som er av hentydninger til skjulte agendaer og misbruk av makt fra myndighetenes side satt en effektiv stopper for nær sagt alt som måtte bli forsøkt rapportert om i så henseende! Det er nærmest imponerende hvordan alle indikasjoner om annet enn at styresmaktene er åpne som ei bok, og at alt er akkurat slik det gis uttrykk for, blir stemplet som konspirasjonsteorier og derav reinspikket galskap!

Våkn opp, folkens, please!!..

6 kommentarer
      1. (hehe) Da vil jeg iallfall bli kneblet i visshet om at jeg har brukt denne friheten til noe meningsfullt mens jeg hadde muligheten. Noen må faen si noe her 😉

      1. Takk! Det er seriøst blitt så mye relatert til COVID som ikke adder opp etterhvert at jeg faktisk begynner å bli skikkelig redd. Det som ble dråpen, var at de går så beinhardt ut med fordømmelse og latterliggjøring av hva de kaller konspirasjonsteorier med referansene raka vegen til Qanon. Når mediene, enstemmig, går all in for å prente inn oppfatninger etter styresmaktenes ønske, så har de på forhånd, altså før noe som helst har sluppet ut, klart å få satt opp en nærmest ugjennomtrengelig beskyttelsemur, som sørger for at enhver antydning om annet enn at styresmaktene er åpne som ei låvedør på vid vegg ang COVID. Det minste ymt om maktmisbruk, skjulte agendaer, osv, har folket i god tid på forhånd fått tattovert inn i bevisstheten er konspirasjonsteorier av villeste Qanon-sort. Følgen blir så at istedet for å gå inn å etterforske, så møter den som sier noe en vegg av forrakt, fordømmelse og latterliggjøring. I ytterste konsekvens, kan dette brått gå så langt at de nærmest får fritt spillerom, og dermed er sluttproduktet intet mindre enn et kraftig svekket demokrati. Noen MÅ si noe, og siden jeg har min styrke når det kommer til å stå i diskusjoner i tillegg til å ikke la meg affisere av nettroll o.l, så føler jeg det som et ansvar i det det denne gang, så er jeg en av de “noen” som må ordne opp 🙂

    1. Jeg liker bloggen din og slutter ikke å lese selv om jeg er uenig med deg. Jeg tenker at når vi følger myndighetenes påbud og regler, så skyldes det ikke naivitet, men frykt. Etter å ha lest i aviser og sett på TV syke og døende i Italia, Spania mm ifjor, og sett bilder av massegraver fra Hart Island/New York, så er det klart man blir redd. Når det gjelder meg selv så går jeg ikke rundt og er redd sånn til daglig, men jeg jobber med mange mennesker og vet at en dag kan det skje meg også.

      1. Så hyggelig å høre! <3
        – Om noen var enig med meg i ett og alt, ville det vært regelrett urovekkende (haha)..
        Formålet med bloggen, er faktisk at folk skal finne frem til fakta og veie de ulike sidene opp i mot hverandre for så å forme en mening på selvstendig grunnlag. Selv i de tilfeller hvor dette sammenfaller med den til majoriteten, har den som har kommet frem til dette selv et langt bredere perspektiv på ting enn de som bare dilter etter bjellekua,, Det mest skadelige for et samfunn eller et issue, må jo være at alle tilsynelatende samles i enighet på den ene siden! Da har en jo ingen beskyttelse for de negativer som følger valget en har tatt, -for negative følger vil det være uansett hva det dreier seg om.
        For å få til de overall beste løsningene, så kommer disse somregel ved at man diskuterer seg frem til ting, inngår komptomisser, osv. Er beslutningstagerne skikkelig gode, ender de opp med å få det beste fra begge sider inn i løsningen sin. 😉

        Takker så mye for flott innspill <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg