Drittlei!!

 I det vi tar fatt på 2024, er det med et vagt håp om at galskapen som har preget de siste årene i det minste ikke eskallerer ytterligere, for nå er jeg rett og slett dritt lei..

 

Dummere enn Durek??

 

Jeg kan nemlig ikke få uttrykt sterkt nok hvor jævla lei jeg er av woke-bevegelsen, hvis galskap kun har sin like i dens anti-woke motpol. Det vil m.a.o si at jeg er spyferdig av å høre hva som i gode gamle dager ville vært vel innstallert på sirkus, der de når sant skal sies hører hjemme, hyle om de 100 nye kjønnsidentiteter som brått dukket opp helt ut av det blå. 100 kjønnsidentiteter som koker ned til ingen kjønnsidentiteter i det hele tatt, da menn angivelig både menstruerer, blir besvangret, og ammer sitt avkom i etterkant av fødselen som skjer via fødselskanaler som ikke finnes.

Jeg er så forbannet lei all verdens dommedagsprofeter som skviser c19 for den siste dråpe av dommedagsprofetier, Vladimir Putin, “hungersnød” i ‘dyrtid’, og ‘The Donald’. Det finnes ingen ord som kan beskrive hvor lei jeg er issuet ang. hvorvidt det er rasisme å betegne kvakksalveri for kvakksalveri når den respektive kvakksalveren er farget, stakkarsliggjøringen av de som er lavpannede nok til å kjøpe de respektive remedier, for ikke snakke om tabubeleggingen av det faktum at de statsfinansierte trossamfunn ikke har mer rot i virkeligheten enn den nevnte kvakksalverens plastbrikker med allmektig healing-power..

Tilsvarende, er det ikke måte på hvor jævlig lei jeg er av dommedagsprofetiene til hhv statsminister Støre og FHI’s permanent assisterende direktør Espen Nakstad, den endeløse rekken av personer som etter sigende er i stand til å lese Putin-psykopatens tanker, for ikke snakke om den vel så endeløse rekken statsledere og militær ekspertise som informerer oss om at terror og folkemord faktisk ikke er greit (no shit, Sherlock!)

Og som om ikke det var nok, er jeg ditto drittlei den stadig senkede terskelen for “rasisme”. Dette spenner seg over alt fra de nylig erklærte rasistiske kjøttboller, godterier, iskremreklamer og komediefigurer til den rasistiske merkelappen som benyttes for å kneble selv det minste tilløp til innvandrerkritiske ytringer, og ikke minst vegringen mot å kalle en spade for en spade i denne debatten. – Alle vet da for faen at begrepet ‘innvandrer’ i denne sammenhengen er å betrakte som et synonym for muslimer, fortrinnsvis med sine etniske/kulturelle opphav i Nord-Afrika og midt-østen, og derav ikke har en dritt med svensker og engelskmenn å gjøre!

 

(illustrasjon: Odd Klaudiusen)

 

Vel så lei er jeg av Andrew Tate, og at kvinner faktisk ikke stiller ham til rette for å pushe verden- og dermed kvinnesynet tilbake til en tid som minner faretruende om dagens midt-østen, og jeg er om mulig enda mer drittlei av å være del av en verden der et brødrepar som i tillegg til overnevnte er kjent skyldig i både menneskesmugling og voldtekt fremdeles følges av mangfoldige millioner.

Videre er jeg ikke noe mindre dritt lei av at folk i underholdningsbransjen hvis død blåses opp med spalteplass, statsfinansierte gigantbegravelser og grelle statuer som om de egenhendig fant kuren mot både kreft, ALS, Alzheimer og faen hakke hans oldemor, – eller har reddet flere krigsfanger og dødsdømte enn Oscar Schindler og mother Theresa combined! Likeså er jeg møkk lei av å se hvordan verdenspressen uhindret får ‘trashe’ prins Harry så til de grader at heksejakten han utsettes for kun overgås av den som blir hans frue til del, og om mulig er jeg enda mer lei av alt fra flyskam til mamma-politiets blodskam, og hva som ellers måtte være av dets like.

Det er ikke grenser for hvor forbannet lei jeg er av regjeringen Støre, som ikke engang greier å avsette de pengene som renner inn i ren krigsprofitt til å ta brodden av ‘dyrtiden’ for det folket som har gitt de sin tillit til å disponere hva som er DERES penger etter deres ønske.

Ei heller er det grenser for hvor forbannet lei jeg er av folkebølingen som dilter etter den forbannede metaforiske bjellekua uten å gjøre seg opp en selvstendig mening, og langt mindre stille et eneste kritisk spørsmål rundt de angivelige fakta som blir oss servert. – Jeg er piss lei all verdens trangsynthet, uvitenhet og generell menneskelig lavpannethet, for tro det eller ei; Dette er faktisk like fucking irriterende som det stadig økende antallet krenkede som følger den stadig lavere terskelen for hva som folk kommer unna med å la seg krenkes av!

Kort oppsummert, er jeg altså faen så lei av den endeløse menneskelige dumskapen som råder hos denne selverklærte intelligent overlegne arten…

4 kommentarer
      1. Det kan du trygt si *hehe*.
        Det er rett og slett for dumt at vi f.eks sitter her og bråker om hvorvidt joikakaker og eskimonika er hets mot urbefolkningen mens folk bombes ihjel ellers i verden..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg