Dummere blir det ikke!..

Ladies and gents, sit back and fasten your seatbelts! Det er (på høy) tid med et nytt dykk i Kvinneguidens uendelige univers av galskap for å kåre de 3 aller mest hårreisende.. 

 

 

Førstemann ut i dagens kåring, fikk tanken umiddelbart til det uheldige med innavl. – Hmm.. 

Direkte etterkommer etter norges konge – har jeg krav på tittel?

Har akkurat oppdaget at jeg er direkte etterkommer etter norges konge, 23 generasjoner/ledd bakover. Det er altså ikke snakk om søskenbarn eller inngifte her, men direkte farslinje bakover. Såkalt “direkte ane”. Dette er tilbake til de “ekte” norske kongene, vikingkongene – og ikke disse danskimporterte som sitter i kongehuset idag. Jeg bare lurer; har ikke jeg rett på en tittel? Eller et eller annet…

Det er sikkert mange som har en slenger i familien, en inngiftet eller et søskenbarn som har en fetter som har en onkel og så videre – men hvor mange kan si at de er “direkte ane”? Er ikke dette ganske spesielt?

Jeg mener.. Når ikke engang ungene til Martha Louise har krav på tittel, så burde jo svaret gi seg selv, eller??

 

Hva nestemann ut angår, har vel unektelig dukkeleken tatt over for virkeligheten når de poster følgende i kategorien for graviditet og fødsel:..

Barselgruppe for oss som har reborn-baby❤

Noen flere her som er med i reborn barselgrupper? Isåfall hvor i landet?❤

For de som ikke måtte vite hva reborns er for noe, kan jeg opplyse at de er de mest creepy dukker ever made, da de skal være etterligninger av ekte babyer (i den mest creepy betydning som tenkes kan). 

 

Sist men så avgjort ikke minst, har vi selve definisjonen på hvordan den menneskelige småligheten overgår alt, -selv viten om at ens barn er elsket av to sett foreldre/bonusforeldre..

Stefar sa han elsket datteren min!!!

Er så sint at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Min datter bor hos sin mor, jeg har samvær. Hver kveld pleier hun si god natt og “jeg elsker deg” til moren sin. Hun vil aldri si dette til meg.

Nå har jeg fått høre at hun hadde sagt dette mens stefar var der, og han svarte “elsker deg og!” Tilbake.

Jeg tok kontakt med mor om dette, som ikke ser et problem med dette og bare mener jeg er dust. Men jeg får ikke lov av vår datter og si dette for det er “kleint” og hennes stemor får heller ikke si sånt, så hvorfor er det ok at stefar sier sånt?

Mor sier det ikke er noen big deal, det bare kom ut og ingen av de tenkte mer på det. Men som vanlig driter jo mor i meg

 

7 kommentarer
    1. Ja-ja…kjenner jeg skjønner hvorfor jeg ikke orker gå inn på sånne nettsider 😀 Det er sånn Se og Hør-greier…på en måte. MEN…greit med en liten oppdatering 😀

    2. de med reborn dukker har faktisk sånn terapi effekten, så skjønner godt de møtes for barselsgrupper. de leker at de har babyer. stakkars folk, føler faktisk med dem

      1. Whaaat!? Når dukkelek kan bli så virkelig for et voksent menneske at det blir substitutt for en virkelig unge, så må jo virkeligheten være i ferd med å glippe såpass at de burde ha akutt psykiatrisk behandling??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg