Dummheten som vil utrydde menneskeheten..

Rent genetisk skal jeg ha alle forutsetninger for å kunne bli værende i den jordiske tilværelse til jeg er blitt en svært så gammel skrott. Men når sant skal sies, begynner jeg å bli seriøst redd det husrtig eskallerende idiotiet som råder vil bli mitt endelikt sammen med resten av menneskeheten i god tid før den naturlige utløpsdatoen opprinner, for å si det sånn. – For om vi ikke på mirakuløst vis skulle kunne klare å bryte ut av den pågående spiralen i løpet av kort tid, har idiotiet nå nådd et så obskurt nivå at jeg rett og slett ikke ser hvordan arten skal kunne bestå inn i det neste århundre.. 

 

Er du for- eller imot våkenhet??..

 

Altså..

I verden anno 2023, er man enten ‘woke’ eller en ‘anti-woke’, hvilket i praksis innebærer at en har valget mellom siden bestående av de talløse kjønnstilhørigheter, der menn både kan bli gravide- og menstruere, eller siden bestående av Donald Trump og Andrew Tate. – Hvilket vil si et valg mellom å foreta et totalt brudd med virkelighetens verden, eller hva som i beste fall vil bli å kjøre den et par-tre hundre år tilbake i tid, mens det verste fallet vil bli et globalt Afghanistan.

Syntes du dette er ille?..

Det er jeg i så fall helt enig i, men ille skal bli verre. – Mye verre..

Jeg, som i min akk så naive 2020/21 -utgave ikke så muligheten for at det kunne bli verre enn den galskap som rådet under COVID-19’s regime, kan på denne solfylte junidagen i dette herrens uår 2023 meddele at sterke krefter innen det konservative ‘mamma-politiet’ er i sving for å forby bleieskift av sine nyankomne avkom før de har innhentet miniatyrmenneskets sammtykke til å kunne foreta denne intime handling, da et bleieskift uugåelig vil involvere blottlegging av kjønnsorgan. – Et kjønnsorgan man så visst ikke bare kan komme-her-og-komme-her å legge til grunn for en fastsettelse av den respektive krabatens kjønnstilhørighet! For slikt kan man da vitterlig ikke bare ‘gjette seg til’ basert på hvorvidt den nyfødte er utstyrt med ‘innover- eller utovertiss’, må vite, da kjønnstilhørighet kun kan fastsettes av vedkommende selv på ett eller annet gitt tidspunkt innenfor den pre-pubertale alder (11 år later til å være det springende punktet her pr. d.d).

 

En forenklet oversikt over de kjønnstilhørigheter en har å velge mellom pr. d.d.

 

De seksuelle legninger, som i de gode, lettfatterlige gamle dager var begrenset til hetrofili (tiltrekkes av motsatt kjønn, -altså i betydningen biologisk kjønn, som vi opererte etter den gang), homofili (tiltrekkes av samme kjønn) og bifili (tiltrekkes av begge kjønn) har også tatt de første steg ut i galskapens univers. Hetro- og homofilien har foreløpig holdt stand, men den bifile gruppen har imidlertid vært sitt ansvar bevisst i hht å få en akseptabel grad av galskap inn i de seksuell legningers anliggende. Det å kunne falle for både eget (biologiake) kjønn- og det miotsatte- er nemlig forlengst erklært for banalt, for her er man nødt til å skille mellom det å bli tiltrukket av begge kjønn, og det å bli tiltrukket av personlighet uavhengig av kjønn, må vite!! For det å være panseksuell skiller seg da vitterlig fundamentalt fra det å være biseksuell!..

Selv må jeg bare ærlig innrømme å komme til kort ovenfor kompleksiteten i dette komplette idiotiet, da jeg ikke kan forstå annet enn at denne panseksualiteten som er uavhengig av kjønn også må gjelde de som faller for personlighet- fremfor utseende/fysikk innen de hetro- og homofile spektre!? Min åpenbart begrensede mentale kapasitet når det kommer til kompleks idioti evner nemlig ikke å se dette med hvorvidt det er de fysiske antributter eller personlighet- og utstråling som er den avgjørende faktor for å tiltrekkes av et annet menneske er annet enn et utkomme av de individuelle forskjeller som finnes innenfor den enkelte legning. Så dum er altså jeg!

 

(Illustration: Esme Blegvad / The Guardian)

 

Paralelt med dette her, har vi regelmessige bruduljer av folk som iført oljefabrikerte klesdrakter fra topp til tå som lenker seg fast rundt om mens de hyler ut krav om å stanse oljeproduksjonen, uten begrep om at de respektive krav er avhengig av å kunne backes opp av bærekraftige alternativ for å kunne oppfylles. – Ja, om vi ikke skal kjøre oss selv rett tilbake til de steinalderske tider, da, vel og merke. Samtidig har denne anti-olje-og-gassens svenske yppersteprestinne funnet det for godt å demonstrere mot de vindkraftverk hun har ofret både skolegang- og kastet sin selektive stumhet (eller hva pokker det var kalt) så til de grader på båten for at hun ikke bare begynte å snakke til naboer og medelever, men til hele forbannede verden. Tidligere i år, skulle det nemlig vise seg at de klimaendringer hun har hylt om er i ferd med å ta kverken på oss alle opererer under andre forutsetninger når det viser seg at løsningen på problemet har kommet i skade for å pirke samene på nesen. – Selve urbefolkningen, altså, som på ‘no-time’ har gått fra å bli ansett som menneskelig søppel til å bli ansett for å være helligere enn gud fader himself i løpet av noen få ti-år. Så når det kommer til å krysse samene, får klima være klima, og til helvete med både ferskvann og de antatt talløst antall døde neg.. ehh.. people of color (-usikker på hvorvidt betegnelsen ‘fargede’  fremdeles er tillatt brukt, eller om den nå har blitt sugd med i rasismehysteriets dragsug).

Selv kan jeg imidlertid ikke bry meg mindre om hvor disse forbannede vindmøllene plasseres. Tilsvarende, kan folk identifisere seg som hva pokker de måtte ønske for min del. Jeg mener.. Enhver må da kunne gjøre- og leve etter eget forgodtbefinnende, – så fremt de ikke skader andre. Og i seg selv, så ser jeg vitterlig ikke det store skadepotensialet i at en og annen måtte ha et i overmåte forkvaklet virkelighetsbilde. Det skadepotensialet jeg refererer til, er imidlertid linket til det unisone idiotiet- for ikke snakke om virkelighetsfornektelsen som rett og slett har tatt et (metaforisk) balletak på menneskeheten som sådan! Jeg mener.. Når det flere ganger ukentlig argumenteres for forekomsten av mannlige barnefødsler- og krav om samtykke fra spedbarn før bæsjebleien kan skiftes på slikt som f.eks Storbritanias mest sette nyhets- og aktualitetsprogram, ‘Good morning Britain’ og ‘Unsensored with Pierce Morgan’, så kan bare ikke dette være forenlig med overlevelsen av en art hvor dette ene- og alene står og faller på evnen til rasjonell tenkning!

 

 

Men at en verdensomspennende massedummhet er i ferd med å ta fullstendig overhånd må imidlertid vike hva valget av hovedoppslag på TV2’s nettside angår! For her ansees vitterlig intet mer prekært å få kringkastet ut til det ganske land enn at 45 år gamle Tina endelig har kunnet slutte med bleier, og dermed slipper brydderiet med å skifte på seg selv etter de respektive ‘lekkasjer’. – At dette må være trasig, tviler jeg vitterlig ikke på, men on the bright side, så har jo denne Tina uansett sluppet forbannet billig unna i hht dette samtykkekravet for bleieskift som brått kan bli den vestlige verdens ‘bleieskiftarbeidere’ til del! – Det er da i det minste noe, tenker nå jeg..

 

4 kommentarer
    1. Blir helt “sliten” av alt dette kjønnsgreiene. At man må DEFINERE alt så veldig. Det med å kalle seg sånn eller sånn. Mulig jeg er litt rar, men jeg tenker sjelden over hvilket kjønn jeg har. Men det er kanskje fordi jeg ikke har måttet “stri” med det at det er lite i fokus for meg. Jeg tenker mest bare at jeg er en person, og ble glad i en annen person. Hr Frodith. Og da var det mest personen jeg ble glad i da, ikke i kjønnet liksom… Men, andre må gjerne definere og styre, men jeg kjenner at jeg blir litt sliten av det 😀 Og orker ikke å tenke gjennom så veldig. Litt som Bunny sa i går, sjelden man presenterer seg sånn: God dag, jeg er Frodith, kvinne, hetero, og HUN.

      1. Den kjønnstilhørighet en har er jo i nærmest samtlige tilfeller noe som tas som selvfølge. En går jo normalt ikke rundt å tenker over dette her!
        Greia er imidlertid at verden er blitt så til de grader gal at den kampen som dreide seg om at en bitte-bitte liten minoritet skulle få anerkjennelse som det kjønnet de føler seg rettmessig hjemme i, brått er gitt å skulle bli norm. En er jo ikke lenger mann og kvinne (som hjemmehørende i eget kjønn), må vite, men cis-mann og cis-kvinne.. – Og det verste er at det er like forbannet galt, om ikke enda galere på motsatt side, hvor man har Andrew Tate, Donald Trump, abortmotstand og våpentilgang..

    2. Nærmest i dag så var jeg så sjokkert over den Freia styret at jeg begynte å tvile på evnen til å tenke hos befolkninger. Enig med deg i mange punkter her

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg