Egentlig for pinlig for bloggen!

Jeg tenkte det kunne være behov for litt god, gammeldags moro for å få tankene litt vekk fra alt det tragiske som skjer for tiden. I den anledning, har jeg rett og slett satt sammen en aldri så liten kolleksjon av bilder så lite flatterende at de aldri burde vært lagt ut for offentligheten dersom en påberoper seg et minstemål av skam.. 

 

Iført sponsorartiklene bossen fikk tilsendt tidligere i år, hvilket til fulle viser at ikke all spons er av det gode..

 

Her fremstår jeg med en tilsvarende orange hudtone som den som er selveste Donald Trumps varemerke!

 

Her viser jeg hva som er min aller minst flatterende vinkel i fotoøyenmed..

 

– Og her har vi altså foretatt et hamskifte fra orange til rosa, hvilket skulle vise seg like ubrukelig som hudtone. Her settes så prikken over i’en med tallerkenøyne i tillegg til at armen åpenbart holder på å strekkes ut av ledd..

 

Det her er bare tafatt, rett og slett..

 

For så at det bare går fra ille…

 

..- til verre enn verst!

 

Mer absurditeter med meg på mitt minst flatterende er å finne 

HER!

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg