En Bloggers Bekjennelser!

En bloggers bekjennelser er et slags dagbok-konsept, dog med en humoristisk vri, der jeg vil dele de tanker og reaksjoner som utspiller seg i forbindelse med den besettelsen man, i kraft av det å være blogger, har i forhold til listeplasseringer og ditto antall sidevisninger + litt attåt. Tanken bak dette her, er at det kan være artig å få et usensurert innblikk i en bloggers mind-set på sitt mest navlebeskuende, hvilket tidvis vel må kunne sies å være borderline narsissistisk.. 

 

GRYXEN; from NOTHING to a real THING!

 

Nå har det jaggu gått en uke siden de siste bekjennelser ble nedfelt, hvilket innebærer at det er på høy tid med en oppdatering her, om det er aldri så travelt i disse GRYXEN-dager!
Ikke for at det har vært de store hendelser å melde heller. For all del; Uken har gått knirkefritt i bloggsammenheng, med plasseringer mellom 15 – 20 hver dag. – Eller vel.. Den ene dagen var det vel teknisk sett ingen av oss som plasserte i det hele tatt, i det listen hadde hengt seg opp (igjen). Men på den annen side, så ble jeg frosset på en 18 plass med et ganske likt antall sidevisninger som dagen før, så jeg følte vel i grunnen at jeg ble værende der jeg hørte hjemme. Før her må en også ta med i betraktningen at jeg ikke kan skjønne annet enn at jeg må ha plattform-rekord i antall 18 plasser! Så mange, og så hyppige har de blitt at jeg faktisk har begynt å betrakte denne som min plass, der andre kun har den plassen i det jeg har en gjestevisitt på andre plasseringer dann og vann! I dag, f.eks, er en av de dagene hvor jeg har leid ut denne plassen i det jeg selv er en snartur innom 16 plassen..

 

Utsnitt av dagens toppliste hos Blogg.no

 

Nå er vi allerede inne i siste uke av GRYXEN-dagene.. -Og slik dette prisutdeling-konseptet har utviklet seg, er det faktisk helt absurd å tenke på at GRYXEN bare var noe som poppet opp i hodet i det jeg skulle avslutte en tirade rettet mot dette konkurrerende konseptet [- Hva var det nå det het igjen?.. *hehe*] som liksom skulle være en bloggerpris men som likeså greit har erklært seg ‘anything but’, faktisk er blitt for en reell pris å regne! Under, ser dere en skjermdump fra det respektive innlegget:..

 

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg sjelden har blitt så rørt som jeg har blitt de gangene jeg har sett bilder av GRYXEN-priser i fysisk form, der de blir satt i glass og ramme, og faktisk får en plass på veggen hjemme hos folk.. – Både i hht konseptet som sådan, ved at folk virkelig verdsetter min mening på dette viset, og m.h.t at jeg faktisk virkelig har gått  ‘all in’ i utformingen av selve prisene. – Iallfall så ‘all in’ som det er menneskelig mulig i det konsept der en har en ny pris som skal ut 24 dgr på rad! [Alt av teksturer (gull, sølv, mønstre, osv), tegninger/brushes (pensler), effekter & design er egne kreasjoner]. –  En effort som rett og slett er grunnet i at jeg, passelig skadefro, kunne konstatere at den ovenfor nevnte konkurrent var temmelig trøstesløse greier, slik at jeg, UANSETT hvordan GRYXEN-konseptet ville utarte, uansett ville slå de på dette punktet. Jeg antar at dette vil bli ansett for både barnslig, i overmåte tåpelig, og det som verre er i enkeltes øyne, men det er meg faktisk revnende likegyldig. I konkurranse med nevnte fesjå bærer jeg min smålighet med stolthet! Under har jeg lagt ved en aldri så liten collage av noen av prisene som er blitt delt ut hittil:

 

 

Nå skulle det imidlertid vise seg at GRYXEN-AWARDS allerede på sin andre dag skulle gruse nevnte fesjå på nok et område; Et område som VIRKELIG har betydning i showbiz!

GRYXEN ble nemlig gjenstand for en sex-skandale, – i betydningen spredning av uakseptabelt snusk som bryter med selveste Facebooks retningslinjer!

At jeg til dags dato enda ikke har evnet så mye som å finne noe som helst ved denne posten som kan syntes det minste mer sannsynlig for å ha slått ut på dette databaserte systemet deres enn noe annet (- og gudene skal vite jeg har prøvd!), anser jeg for å være a av mindre betydning. – Her var det bare å smi mens jernet var varmt ved først å blåse opp det inntrufne i et ‘Extra nyhetsinnlegg’, før jeg re-postet innlegget i sin helhet med en redegjørelse over det intufne, -med link til det extra nyhetsinnlegget, som åpenbarer seg så snart du klikker –>>> HER <<<–

Er det noe du husker spesielt godt fra GRYXEN-dagene så langt?

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg