En frøken med bart!

Frodith har trådt til med en ny fotoutfordring! Denne gangen, har vi blitt sendt ut på hemmelig oppdrag ved at vi har fått tilsendt hver vår ‘moro-sak’ i posten som skal tas i bruk i et bildeinnlegg. I mitt tilfelle, innebærer dette at dere nå vil få se hvordan jeg tar meg ut iført diverse løsbarter!.. 

 

Altså..

 

Her har jeg faktisk iført meg to av bartene i det jeg er på vei ut for å foreta fotograferingen.. Den ene av de fungerer vel og merke ikke som bart, men som øyenbryn av den sammenvokste sorten i den her bekledningen..

 

..- Hvilket altså tok seg slik ut ved nærmere ettersyn..

 

En morsom, og ikke minst original look her, altså, om jeg får si det selv..

 

Rekker også å få med meg en pose i maskuline omgivelser før barten faller!..

 

Dernest blir det klart at den gule ikke ville samarbeide i det hele tatt..

 

..- Før det til slutt skal vise seg at den opprinnelige ‘øyenbrynsbarten’ både ble ansett for å være mest kledelig og enklest å feste!

 

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg