Et alvorsord..

Kjære produsenter av Tine yoghurt- og dessertbegre.. Jeg er såvisst ingen vrang og vanskelig figur som klager i tide og utide, men nå har rett og slett (plast)begret rent over.. 

 

For hva faen mener dere med å dytte denne saken her i rommet som så tydelig var merket med ‘skje’!?

Om en ser nøye på bildet, så kan en se at jeg hadde forsøkt å vrikke å vri den inn i et meningsfullt konsept da bildet ble tatt, så jeg skal visst pokker ikke ha det på meg at jeg piper før jeg har prøvd!

 

Et av flere mislykkede forsøk på å omforme den vedlagte pappbiten til et spiseredskap..

 

Men å få dette makkverket her omformet til et spiseredskap, var borderline mission impossible! Greit nok at jeg ikke er all verdens praktisk anlagt, og følgelig ei heller innehar noen ingeniørutdannelse, men jeg er nå pokker ikke retarded heller! M.a.o er jeg såpass oppegående i hht å sette sammen ting at jeg kan garantere at jeg slettes ikke bare snakker for meg selv i anledning dette her.

 

Endelig begynner det å ligne noe..

 

I sakens anledning, skal det også ras med at vi var to personer som la hodene i bløt i anledning dette IKEA-prosjektet fra helvete; TO personer som var nær ved å kaste inn håndkle i det dette lot til å overgå vår mentale kapasitet. – Altså vår SAMLEDE mentale kapasitet!!

Var det ikke for at min stahet kom til å kollidere med temperamentet i et tilfeldighetenes spill, så ville mysteriet forblitt uløst. Men i det en ilter versjon av ‘selv’ skal til å krølle den sammen, så skjer det en knekk i sidene på faenskapet som får meg på rett spor..

 

Det endelige resultatet var ikke mye å skryte av, og gikk sporenstreks i søpla etter at fotobevis for faktisk å ha klart å løse oppgaven var sikret.. 

 

Også er det nå muligens noen nebbete ‘know-it-alls’ der ute som kommer med spm. som hvorfor vi ikke bare gikk å hentet en skje i kjøkkenskuffen siden dette her åpenbart ble fortært hjemme; Og til det, så er svaret at min tilgang til ordinært bestikk er irrelevant i sammenhengen! For når det gjelder disse begerne, så er vedlegget av skje gjort i den hensikt at innholdet skal kunne nytes hvor som helst! Ergo så tilsier merkingen at skje er vedlagt at man kan ta den med langt faen-i-vold ut i skauen, på sjøen, i bilen, you name it!! Dessuten så er det unektelig de av oss som gjerne velger de snacks-måltider med skje fordi vi ikke gidder oppvask. – At dette er aldri så mye latskap, får så være, for står det at skje er med, så forlanger jeg at det som ligger i den lommen er ei skje!!

13 kommentarer
    1. Men i helv…e da.. den varianten har jeg ikke sett til nå – men er blant de som irriterer meg grønn over de derre mini-treskjeene de har klart å klaske i enkelte bokser. Finmotorikken må jo virkelig være på plass der – pluss at de gir en grøssende smak i kjeften (personlig meining, selvfølgelig) For ikke å snakke om en variant av et sugerør-wannabe som kompisen min fant på noen juicepakker.. var jo totalt sammenkrølla før han klarte å få stukket hull på pakken..

      1. Jeg kan garantere at de treskjeene blir som det mest storslåtte sølvbestikk å regne i forhold til den papp-dritten her, og det sier jo vitterlig sitt! 🤪
        – De sugerørene, ja.. For hva jeg kan huske, har det vært samme misforholdet mellom mykheten i plasten, og derav spissen i enden, og soliditeten det foliematerialet denne skal penetrere siden jeg var barn!! 🤬

    2. Jeg hadde tømt innholdet i munnen og slikket restene….
      Ja det er ikke enkelt her i verden… og forme til de skjeene er ikke for alle!!! Hvorfor gjøre det enkelt??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg