FavorittBlogg! *1*

Tidligere har jeg samlet mine blogganbefalinger i samlet tropp, men denne gangen tenkte jeg å gjøre litt mer ut av det ved å ta for meg en om gangen (i mer eller mindre alfabetisk rekkefølge). Først ut, har vi ‘søppelkaninen’ selv, BUNNYTRASH (alias Roger). Kort fortalt, har det seg nemlig slik at dersom det skulle finnes en mannlig versjon av meg, så vil det etter alt å dømme være Roger (Jeg mener.. Fyren deler jo til og med min dragning til menn)..  

 

 

Ut i fra innledningen, er det vel i grunnen unødvendig å presisere at denne metaforiske gnageren, alias Roger, er blant de jeg virkelig har funnet tonen med i denne bloggverdenen, i tillegg til å være en jeg også har et ønske om å møte ‘in person’. Mannen er kort og godt et av de mest interessante mennesker jeg har vært borti.

Roger innehar nemlig denne spesielle dybden, om en kan kalle det dét; Den litt uhåndgripelige visdommen og interessante fremtoningen som gjerne følger de hvis livsløp har vært alt annet enn en pikknikk. Videre, er dette en mann som sitter på like mye kunnskap som han har sterke meninger, hvilke har en sterk tendens til å sammenfalle med mine, liksom det heller ikke her finnes noen restriksjoner i hht å bryte med de politisk korrekte rammer. Dette er en mann som ikke går av veien for å banne i kirken, for å si det sånn!..

Dette blir imidlertid virkelig interessant i det vi så ofte taler samme sak, men i og med vi begge er glødende opptatt av å gjøre oss opp meninger på selvstendig grunnlag med ditto fremskaffing av saksfakta på egen hånd, blir det ofte at vi benytter oss av ulike argumenter for å tale samme sak. Følgen er at jeg har lært enormt fra å følge denne bloggen, og selv om du ikke nødvendigvis deler hans syn, vil jeg like fullt anbefale utgivelsen på det varmeste dersom du er blant de som ser på det som en berikelse å få et videre perspektiv på ting.

Men denne hardtslående samfunnsynseren har også en langt mykere side, hvilken så til de grader kommer til uttrykk der det er snakk om hans ‘bedre halvdel’ som går under det smått ironiske tilnavnet ‘Snuppen’. Det har seg jo, som jeg var inne på innledningsvis, at ‘Snuppen’ såvisst ikke er den vevre kvinneskikkelsen som jeg vil tro de fleste ville assosiert et sådant tilnavn med, for ‘Snuppen’ er intet mindre enn en røslig kar som hverken later til å ha noe vevert, sart eller kvinnelig over seg, og det er nettopp dette paradokset som gjør det så fullkomment.

Jeg anbefaler dermed på det varmeste å la turen videre gå til Bunnytrash, hvor du lett kan komme ved å klikke HER.

 

6 kommentarer
    1. Leser også Bunnytrash relativt hyppig, men jeg ville satt en knapp på deg. Tror faktisk, når du ikke bruker et alt for innviklet og tunglest språk, (noe du burde slutte med) at du er den beste bloggeren av oss alle på blogg.no. Du er allsidig, har både humor og og meningers mot, samt skriver, så vidt jeg har observert, aldri nedlatende om enkeltpersoner.

      1. Awww.. Takker så mye! Nå ble jeg skikkelig rørt her.. <333
        Jeg vil nå si at bloggen din holder en særs høy standard den også 😉
        Vi representerer jo to vidt forskjellige genre, samtidig som jeg betrakter oss for kolleger i form av å være i stallen til blogg.no. Dette kollegiale båndet jeg føler til medbloggerne på plattformen, gjør den pågående 'krigen' ekstra trist. Slik jeg ser det, bør en faktisk ha takhøyde nok til å akseptere at andre foretar seg ting og tang en ikke nødvendigvis ville følt seg komfortabel med å gjøre selv.. Ja, jeg har meningers mot og fyrer løs uten å bry meg om brudd på politisk korrekthet og sånt, men av hva jeg kan huske, er det kun en gang jeg har 'tatt' en medblogger. Men den står jeg også fullt inne for, da det som ble gjort her, var intet mindre enn slemt. De bloggerne som ikke interesserer eller jeg er grunnleggende uenig i, lar jeg bare være å klikke inn på 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg