Favoritter fra A til Å

Favoritter fra A til Å som virkelig gjør livet verdt å leve: 

 

df-foto

 

Ananas -> Verdens beste frukt som faktisk er like god varm som kald, stekt som rå og hermetisert som fersk.

Bloggen -> Mitt talerør til verden!

Cairn-terrier -> Verdens søteste hunder!

Dynen min -> Hva er vel bedre enn å krølle seg inn under dynen etter en lang dag..

Ex on the beach -> Min ‘guilty pleasure’ er å benke seg forran skjermen for å la meg underholde av lavpannet og skandaløs reality.

Fly -> Jeg simpelthen elsker å fly mer enn noe annet. .

Gjenbruk -> Gjenbruksbutikkene her til lands er de reneste mekka hvor en får de mest eksklusive ting til spottpris.

Hunder -> Spesielt hunden min, Ferrari.

Internett -> Jeg er fullstendig avhengig av internett.

Jul -> Høytiden over alle høytider.  ‘

Katter -> Og da spesielt mine katter. .

Livet -> Livet er det by far kjæreste jeg har!

Modelloppdrag -> Det morsomste jeg vet er å fremstå i ulike roller forran kameraet.

Natten -> Jeg er et nattemenneske av rang.

 

df-foto

 

Ost -> Jeg gumler glatt i meg en Camambert, Brie eller hva det måtte være uten hverken kjeks eller annet til.

Penger -> At lykke ikke kan kjøpes for penger, er noe av det største sludderet jeg hører..

Queen -> Min soleklare favoritt på musikkfronten.

Romaner -> Intet gir så god avkobling som en god bok.

Snø -> Selv om jeg hater å stå på ski, elsker jeg faktisk snø.

TV -> Hvordan folk koblet av før TV’en ble oppfunnet, er et mysterie for meg.

Universet -> Jeg er jo en ‘space-geek’ av rang.

Venner -> Et must for et fullverdig liv.

Wikipedia -> Den uttømmelige informasjonskilden!

Xylofon -> Syntes det er like gøy å spille på disse nå som da jeg var barn.

Youtube -> Min fremste kilde til underholdning.

Zoo -> Av typen som f.eks Australian zoo hvor misjonen er å bevare dyrelivet, og de ikke kunne hatt det bedre.

Ærerikdom -> Den stolte følelsen av å være norsk når nasjonalsangen spilles på 17 mai..

Ønsker -> Hvor glad blir en ikke når en endelig får kjøpt- eller oppnådd noe en har ønsket seg!

Åndenes makt -> Jeg blir like fascinert av hva de klarsynte klarer å få ut av de respektive gjengangerne i dag som i sesong en.

 

 

 

#nejtillnäthat 

8 kommentarer

Siste innlegg