FEEL ME, dag 6: Gal

På denne sjette, og nest siste dagen i Frodiths følelsesladede fotoutfordring, skal jeg ærlig innrømme er den jeg har sett aller mest frem til, da det nemlig er selveste galskapen som skal portretteres!

(De foregående bidrag til denne eventen, popper frem ved å klikke REDSEL, SINNE, GLEDE, SUR/GRETTEN og FLAU).  

 

df-foto

 

Jeg mener.. Det lar seg vel strengt tatt ikke gjøre å se stort galere ut enn slik jeg fremstår på dette bildet, -som den observante leser vil huske har vært vist tidligere. – Men nå har det seg imidlertid slik at jeg endelig har klart å grave frem det andre bildet jeg fikk tilsent fra hva som i utgangspunktet ikke var annet enn en ‘prøve-shoot’ ang. tematikk for en fotoutstilling, men som endte opp med å få massiv berømmelse. – Og DETTE har IKKE vært oppe tidligere:..

 

 

Dessuten, er det ikke bare jeg som er gal her i huset! – Rusken vil nemlig også være med på moroa:..

 

 

Galskap er i grunnen ganske gøy!

17 kommentarer

Siste innlegg