Flott og Forhatt..

Mens de blomstrende motiv i den siste ‘fotobomben’ herifra er blant de aller mest yndede fotoobjekt, er dagens stikk motsatt. Denne gang skal det nemlig handle om de mest forhatte av vekster dette landet har å by på; Tistel og brennesle. 

Egentlig er disse plantene særs undervurdert, da brenneslen er uvurdelig den dagen vi ikke har den ubegrensede tilgang på mat som vi har i dag, og tistelen er så visst ikke den styggdommen den ansees for å være.. Jeg syntes derfor det ikke var mer enn rett og rimelig at jeg gikk ut med det mål for øyet å yte disse plantevekstene rettferdighet.. 

 

6 kommentarer
      1. Takker så mye <3
        – I og med jeg ikke har så mye som et brevkurs innen fotokunst, skjønte jeg at jeg måtte gå utenom norm dersom det skulle kunne utvikles til noe som folk ville syntes var interessant å se på. Dermed endte det altså opp med å presentere banaliteter som enten overses eller irriterer fra en annen vinkel enn de vanligvis fremstår 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg