For travel for bloggen..

Dessverre har bloggen blitt kraftig forsømt den siste tiden.. Årsaken er at jeg har hatt hendene fulle med å lage hjemmeside, julemeny og logo for en nylansering på jobben. Jeg har kort fortalt fått min stilling utvidet med noe sånt som grafisk designer i tillegg til renholdsansvarlig og servitør, hvilket skulle gi meg yrkestittelen ‘restaurant-potet’.. 

 

 

Nå er jeg strengt tatt innblandet i de fleste av denne bedriftens områder. Men selve matlagingen har de gudsjelov hatt vett nok til å holde meg unna, da det umulig kunne endt i noe annet enn pur skandale. Jeg mener.. Vi snakker tross alt om et kvinnemenneske hvis vellykket dag på kjøkkenet vil si å klare å få Grandiosa’en noenlunde passelig stekt her!

Men jeg har nå i allefall en viss ‘snøring’ når det kommer til grafikk, og det er en god følelse når noe en har lagt mye arbeid i endelig er i mål.

Slik ble forsiden av julemenyen seende ut. 

 

Men nå er det hele heldigvis stort sett i boks, slik at jeg kan returnere til mitt gode, gamle bloggende ‘selv!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg