Forandring Fryder!

Mens noen kan beholde det samme toppsidebildet opp til flere år, er jeg blandt de som går lei etter noen måneder. – Dermed var det for en ren nødvendighet å regne at jeg fikk tatt grep og ‘snekret sammen’ et nytt, etter at det gamle har fått trone der oppe på toppen siden november.. 

 

 

Her har vi altså den flunkende nye sidetoppen (over) som nå tar over etter at den gamle (under) har fått trone der oppe siden november, hvilket gjør den til en av de ‘lengstlevende’ header’ne her på berget.

 

 

Hvor lang varighet denne fornyelsen vil få, vil jo først og fremst bero på hvorvidt den faller i smak hos dere leserne. Det kan med andre ord være byttet ut allerede i morgen, dersom stemningen tilsier at siden så bedre ut før, eller det kan ende opp med å være der i seks mnd, -ja kanskje til og med året til ende om stemningen taler for det.. – Så, hva syntes dere?..

6 kommentarer
    1. Synes den var fin jeg 🙂 Jeg har samme hele tida. Tør ikke røre noe i de greiene der. Jeg har mer enn nok med å lage innlegg. Var lykkelig bare jeg klarte å få inn en header den gangen jeg ble flyttet over hit 😀 Jeg har hatt 3 headere på 8 år 😀 En laget av en annen. Og to bilder jeg fikk inn med flaks 😀

      1. Takker så mye <3
        Jeg er ganske så stø på det som går på selve web-siden, da jeg har drevet litt med koding og den slags. Min akilleshel, er de utenforliggende funksjonene )om en kan kalle det dét, slik som den forbannede analytics-driten som har fått det fore kun å ville vise seg på tlf. – Og nå har den Metapic-greia begynt å gi enda flere grå hår, da innkomne klikk ikke viser seg i telleren.. Vi bloggere skulle rett og slett blitt kurset hos hverandre, da det virker som 'alle' har sine 'issues' 😉

    2. Takk for påminnelsen 😉 Det er kjekt du bytter. Og så fine øyner! :-):-) har hygget meg med blogginnlegg her siste ukene tross dårlig feedback.

      (Forresten trist med din venn <3)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg