Forbud mot pelsimport

I motsetning til den elendigheten som følger den nylig vedtatte innstramningen i abortloven jeg tok opp i går, har vi fått en ditto positiv lovendring; Vi har nemmelig ENDELIG fått et forbud mot pelsdyrnæring her til lands! 

 

foto: Scanpix

 

Jeg er neppe langt i fra den eneste som er henrykt over endelig å ha fått en slutt på dette barbariet her til lands. Men selv om dette for mitt vedkommende, er årets beste på nyhetsfronten, kan vi ikke lene oss tilbake og hvile på laubærene før vi har fått satt en fullstendig stopper for galskapen. Selv om vi ikke lenger vil ha faenskapen innenfor egne landegrenser, må vi ikke glemme at det også må bekjempes i andre land.

Et godt sted å begynne, er også å få satt en stopper for lovligheten av å importere pelsvarer fra utlandet! – Et slikt forbud kan du bidra til å få trumfet igjennom ved å klikke bildet under, som er av hunden min, Ferrari [hvis bilde ble innsatt da jeg rett & slett ikke fikset å sette inn et bilde fra denne redselsfulle næringen], og signere underskriftskampanjen <3

 

*KLIKK BILDET*
2 kommentarer
    1. Jeg har ikke noe behov for pels i alle fall. Bruker ikke sånt 🙂 Pels er overhode ikke nødvendig i Norge, og få andre steder i dag. Har andre muligheter 🙂

      1. Ikke vært noe pelsbehov her heller, nei 😉
        [- Og dersom det hadde vært et behov, så fikk en i det minste ha anstendighet nok til å sørge for at disse dyrene har det bra mens de lever..]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg