Førstedag vår!

Da var altså vinteren 2023/24 offisielt passé, hvilket har vært en vinter som virkelig har levert i hht hva en vinter skal, for å si det sånn.  Nettopp av den grunn, er en også fullt ut rede for å gå videre til årets neste fase i det den dedikerte fjerdedelen til årstiden er omme. Og dagen i dag kunne vel ikke vært mer erketypisk en første vårdag enn det her, så jeg har rett og slett valgt å markere dagen med sesongens første helflytende fotobombardement!

 

Enhver feiring med respekt for seg selv er jo avhengig av å inkludere ‘bobler’, -om enn i en noe vridd betydning i hht hva som normalt legges i dette uttrykket *hehe*.

Om ikke de her mosedottene er tatt av vinden, er de iallefall tatt av vannet!

..Og det samme kan unektelig sies om alt annet av dagens avbildede rusk og rask som fløt rundt i de talløse vannansamlingene der ute i utmarken på denne første vårdagen.

Jammen var det ikke noe oppsiktsvekkende grønt å spore nederst langs bakken også, -i tillegg til disse to kløverne som tydeligvis hadde revet seg løs fra sitt rotfeste, og lagt på svøm..

8 kommentarer
    1. Eg har faktisk lagt merke til fuglekvitter selv, som minner meg om vår. Får en sånn vår-lignende følelse. Eg gleder meg til å kunne begynne å trene litt ute igjen. Lettere å jogge seg en tur når det er varmere i været.

      1. Ja, ikke sant! 😀 Jeg har en sånn fastgrodd innstilling om at trening er en utendørsaktivitet, så treningssenter har jeg for lengst innsett at ikke er min greie. Kulden er ikke noe problem, men den glattisen derimot..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg