Frodiths Fargeutfordring: Lilla/Fiolett!

Da var vi allerede kommet til den nest siste runden av Frodiths fargeutfordring, og det skal, som dere ser, dreie seg om den røde- og blå mixturen lilla, eller fiolett, om du vil. 

Ikke akkurat flust med lilla plagg i garderoben, men jammen klarte vi ikke å skrape sammen en pen liten samling lilla bilder allikevel.. 

( Klikk her for siste rundes blå innlegg!

 

Det første som slår meg i hht fargen lilla/fiolett, vil trolig forbli ‘horelyset’ på kaninbalkongen.. 

Bunny’en er imidlertid meget mulig den eneste på planeten som ikke bare evner å få et slikt lys kult post 1989, men også, på ett eller annet sært vis, classy..

(Her er det vel kanskje på sin plass å beklage ‘drita-trynet’, og samtidig advare sarte sjeler om at the worst is yet to come..) 

Da tror jeg vi takker for oss fra ‘casa Pettersen’, og spretter en tur innom Photoshop..

Her har jeg, som dere ser, gjort meg selv i overmåte fiolett for anledningen. 

Også runder vi rett og slett av denne galskapen av et makkverk med en fiolett versjon av gårsdagens flytende avslutning. 

10 kommentarer
      1. Takker så mye 🙂
        – Det er alt for mye sort-hvitt i det klesskapet, det er helt sikkert! Har blitt bevisst på dette her nå i det siste, så noen fargede plagg har riktignok kommet til. Men når det er sagt, vil jeg nok neppe bli å se med knallorange genser og irrgrønn bukse sånn med det første *haha* 😛

    1. Jeg dævver av deg og det ‘horelyset’ 😂 obviously har du ingen planter. Det kalles blomsterlys kjære Gry, blomsterlys! 😂 Du kledde forresten lilla hår!! 🐰

      1. Jeg kan underrette om at jeg, pr. d.d, faktisk er den stolte eier av to planter som ‘the furry five’, fortrinnsvis Dolly, har klart å herpe; 1 stk orkidé og 1 stk. vetta-fåglarna-hva-den-heter-for-noe 😛 😀 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg