Frodiths fargeutfordring: Turkis

Brått så oppdaget jeg at jeg har klart å hoppe over TURKIS i Frodiths fargeutfordring, så da er det ikke annet å gjøre enn å la den få smette inn her etter gul istedet for før, da! 

Når sant skal sies, kan en begynne å lure på om forglemmelsen rett og slett er et utkomme av at underbevisstheten har tilbakeholdt fargen fra det bevisste selv, da dette vitterlig ikke er yndlingsfargen, for å si det sånn! Men på den annen side, er det jo også litt sånn at jo grellere, jo gøyere! Problemet var bare at jeg ikke kunne komme på en eneste turkis gjenstand blant mitt jordiske gods! – Hvilket heller ikke var så langt fra sannheten, da alt som kunne oppdrives i fargen var en gammel Britney Spears parfymeflaske.. 

Men Photoshop har jo vitterlig turkis, og dermed ble det jeg selv som ble omgjort tll et turkis inferno.. 

(Gårsdagens fargeinnlegg, GUL, får du sett ved å Klikke Her). 

 

Da det ikke var noe turkis å finne, fikk det turkise rett og slett finne- og farge meg! Det vidundelige med photoshop, er jo vitterig at jeg slipper å vise meg sånn her i virkelighetens verden! Og når det bare er på liksom, så kan en jo like greit ta litt av når en først er i gang!.. 

 

 

En vaskeekte ‘Grylien’ hilser fra sin moderplanet her, altså.

Men sannelig dukket det altså ikke opp en aldri så liten turkisfarget gjenstand i 12 time i form av denne gamle støvsamleren fra Britney Spears!.. 

 

12 kommentarer

Siste innlegg