Frodiths høstutfordring: Huske!

I denne 4. runden av Frodiths høstutfordring, har mangelen på husker i området ført meg ut på riktig så kreative veier.. 

 

Klikk her for gårsdagens oppgaveløsning! 

I det gårsdagens motivjakt etter hhv broer og husker avstedkom med nada av sistnevnte, var jeg stygt redd jeg ville bli nødt til å snekre sammen en provisorisk huske i miniatyr eller noe. Men så dukket brått denne bestillingslappen fra jobben opp, hvorpå det slo meg at oppgaven kun sa ‘huske‘, og ingen begrensninger til substantivet ‘en huske’ var nevnt, så da gikk vi rett og slett for det å huske på noe istedet!

Dette oppsettet er nemlig ikke tilfeldig. Det er nemlig en rute for hver gjest i et selskap, oppført etter hvor de er plassert rundt den respektive oppdekning, for med dette også å kunne huske hvem som har fortært hva om de ber om at regningen deles opp.

Etter å ha påsatt den en ramme i photoshop, sånn for syns skyld, så føler jeg vel at jeg fikk snodd meg sånn noenlunde greit ut av denne huskemangelen *hehe*

6 kommentarer

Siste innlegg