Frodiths høstutfordring: Vindu!

Da var vi faktisk ved veis ende av Frodiths høstutfordring, og oppgaveordet som skal avslutte det hele med brask og bram, er ‘vindu’.. 

 

Klikk her for gårsdagens oppgaveløsning!

I utgangspunktet var jeg godt fornøyd med dette vindusbildet fra jobben, som speiler uteplassen til pubavdelingen.

Men på vei hjem i går, så skulle det vise seg at en regelrett sjokkopplevelse ventet i det jeg fikk øye på den nye vindusanretningen i den lokale Expertforretningen:

For med dette, ble nemlig årets første juleutstilling en realitet! – Hvilket jeg ikke kan si annet enn at jeg syntes var sjokkerende tidlig, -de siste års utvikling med stadig tidligere julelanseringer til tross. Jeg mener.. Vi har da ikke en gang kommet halvveis ut i oktober!

9 kommentarer
    1. Oi, kommer jula allerede? Jeg er ikke klar for nisser og røde duker før vi tipper desember. Men det er det visst ingen som bryr seg om. 😂 Er det et knall rosa bord i vindusbildet fra jobben din? Jeg ser nok feil…

      1. *hehe* Ja, de skulle vel ikke vært så mange ukene tidligere ute med den juleutstillingen før jeg hadde blitt usikker på hvorvidt de var sent ute med å ta ned fjorårets- eller tidlig ute med årets 😛 😀

      1. Takker så mye 🙂
        – Ja, lys i vinduene gjør seg unektelig godt i mørket, men jeg syntes nå det iallefall det er greit å drøye til vi i det minste har passert oktober *hehe*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg