Frodiths januarutfordring: Flaks, Hender & Øyne!

Da var vel tiden inne for å ha litt januarmoro med Frodith igjen etter helgen! Det vil altså si nok en trio av tolkninger, hvilke i dag vil bestå av hhv FLAKS, HENDER & ØYNE. 

 

Klikk her for de sist utgitte bildetolkninger i denne eventen!

FLAKS:

Jeg er definitivt ikke blant de som flyter på flaksen igjennom livet, for å si det sånn! Sånt som å vinne i lotto er for meg synonymt med å ta hjem en 50 -lapp.. Følgelig er jeg vitterlig heller ingen gambler, men jeg hadde nå riktig så flaks ut i fra min standard da jeg vant kr. 60,- da jeg fikk dette Flax-loddet i julen.

 

HENDER:

Menneskehåndens finmotorikk har en stor del av æren for artens suksess.

I tillegg har hendene våre stor betydning i kroppsspråket vårt.

 

ØYNE:

Øynene skal visstnok være sjelens speil, som det så fint sies.

..- Selv har jeg imidlertid vært robbet for ‘ut-av-kroppen’ -opplevelser der sjelen har forlatt legemeet, for så å plassere seg forran øynene for å se seg selv i dette angivelige speilet, så..

Jeg vil vel snarere si de fungerer som et sjelens vindu, da de har det med å røpe hvilket mind-set den en ser på befinner seg i, som f.eks den avbildede djevelskheten.

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg