Går lenger enn noen blogger har gjort før meg!..

Det er vel neppe mange innleggene en trenger å lese i denne bloggen før en er på det rene med at det ikke akkurat er noen A4 -persona en har med å gjøre. Og derifra vil jeg vel tro en fort vil innse at det dreier seg om en tålig god avstand fra det som i ordets videste betydning kan sies å være normalt. Men HVOR hakke galt det egentlig er fatt, har dere imidlertid ingen anelse om. – Dvs. før nå.. 

Jeg tenkte nemlig å utfordre dere med 10 tilståelser som alle er hinsides drøyere enn alt som noen noensinne har avslørt på blogg. SEKS av disse er sanne, mens FIRE er rene påhitt.

Kjenner du meg godt nok til å skille løgnene fra sannheten??

 

Manflu-rammet kjemper for livet!

 

1) Jeg har hatt en rolle som mobber i en norsk spillefilm, der jeg dyttet hovedpersonen ut i elven, og var i det hele tatt en fullstendig uspiselig personlighet(?)

¤

2) Jeg kjenner en berømt Hollywood-stjerne(?)

¤

3) Jeg har vært innlagt på psykiatrisk sykehus i drøye 3 mnd(?)

¤

4) Min samboer er blitt hentet av PST – altså Politiets sikkerhetstjeneste(?)

¤

5) Jeg og ei venninne ble i sin tid oppført som de av byens utvalg av unge damer man aller helst ville hatt trekant-sex med i en kåring utført av en gruppe tilhørende utelivsbransjen. – En liste det er blitt meg fortalt dukket opp igjen etter at et latterlig antall år var gått, og som for alt jeg vet, fremdeles kan eksistere(?)

¤

6) Jeg ble tatt inn til vitneavhør i forbindelse med Munch-ranet (det som skjedde i forbindelse med Nokas-ranet som ble begått kort tid i forkant)(?)

¤

7) Jeg har vært nødt til å skyte en person i selvforsvar(?)

¤

8) Jeg har et slektskap til den britiske kongefamilien som går tilbake til 1500 -tallet og Kong Henrik VIII og hans datter Dronning Elizabeth I, slik at jeg dermed har en listeplassering (absurd langt ut i leksa, men never the less *hehe*) til den respektive tronen(?)

¤

9) Jeg har blitt verdsatt til et så høyt antall kameler på det egyptiske markedet at et ekteskap med denne frøkna ville vært forbeholdt den søkkrike eliten(?)

¤

10) Jeg har blitt arrestert, mistenkt for medvirkning til ran(?)

 

Svaret følger over helgen!

Vil det være noen som kan klare å resonere seg frem til full pott? – Hvordan vil resultatet bli sånn jevnt over? Og ikke minst; Hvor mange rette kan DU klare??

Så hiv dere over tastaturet og ‘knock yourselves out’ i kommentarfeltet, folkens! .

9 kommentarer
        1. Nå gidder jeg ikke vente på at du skal avsløre dette, så da gjør jeg det: Feil, Riktig, Feil, Riktig, Riktig, Riktig, Feil, Feil, Riktig og Riktig!! Jackpot!! Hva er premien? 😁🐰

    1. Jeg tipper at 1 er riktig. Vet ikke hvilken film.
      Usikker på nummer 2, og hvordan man definerer “kjenner”. Faller ned på ja under tvil.
      Nummer 3 stemmer.
      Nummer 4 er feil.
      Nummer 5 stemmer. Du gir så mange detaljer.
      Nummer 6 usikker faller ned på ja. Det er noe med antall detaljer du opplyser.
      Nummer 7 tror jeg er feil, men hadde du kommet i en slik situasjon hadde du vært i stand til det.
      Nummer 8 er feil.
      Nummer 9 stemmer. (Selv Svigermor er blitt verdsatt til tre kameler. )
      Nummer 10 usikker .Faller ned på nei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg