Gud som gråter, engler som tisser…

Hvorvidt regnværet ble oppgitt å ha sin ‘forklaring’ i den ene eller andre varianten da jeg trådte mine barnesko på det glorete 80 -tall, kom an på hvorvidt en ble oppdratt i den kristne tro eller i den ateismens hellige overbevisning som rådet i mitt barndomshjem. Ikke at det spilte noen rolle, da det eneste av relevant betydning i så måte, var at regnvær var no’ dritt, uansett tid på året.. Med tiden har jeg imidlertid kommet dithen hvor jeg faktisk syntes et godt timet regnvær er toppers! – Det vil altså si når jeg ikke skal noe, men bare kunne gå tur i regnet.. Dessuten er jo regndråper priceless som motiv i et bildeinnlegg!.. 

 

Gjør det stort!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg