HelgeUt(fordring) i Friluft: Hjemmelaget!

Ukens helgeutfordring fra Margrethe, foregår faktisk ikke Ute i friluft i det hele tatt, da vi  snarere er sendt ut på DIY -galeien med kodeordet ‘HJEMMELAGET’. 

 

Klikk her for siste ukes bidrag i dette konseptet!

Jeg verken snekrer, strikker, hekler eller syr, så jeg er så langt i fra for en ‘eliteutøver’ å regne hva DIY angår, men det har faktisk blitt en del smykkelaging opp i gjennom tiden.

Dette her er noe som i bunn og grunn bedrives i perioder, og da gjerne utover høsten og frem mot jul.

Jeg har vel en greie for armbåndsdesign, men det blir da en og annen hårspenne, halskjede, og anheng.

 

8 kommentarer
      1. Ja, iallefall på de feltene hvor en føler en har en viss ‘snøring’ i utgangspunktet. Her går det i stor grad ut på det å sette sammen ulike former og farger til en helhet, mens sånt som f.eks å strikke etter et mønster ikke ligger til meg i det hele tatt 😛

    1. Så flotte smykker du har taget…Nydelige farger og design. Likte de godt! Flink du!
      Så dette kan du bare kjøre på og lage mye av! Kanskje det kan bli en liten butikk i heimen…

      1. Takker så mye! 😀
        Jeg laget faktisk smykker for salg og utstilling da jeg hadde en vikarstilling i en hobbybutikk en gang i tiden, men utenom det har det kun blitt delt i form av gaver. Jeg er nok imidlertid litt rusten i teknikken per d.d, så hvis jeg skulle begynt å lage for andre igjen, vil jeg eventuelt vært nødt til å trene meg opp igjen først 😉

    2. Sååå lekre! Det siste armbåndet er min favoritt av disse…. OG nr 3…………! Du er en god designer! Tusentakk for at du tok utfordringa – klem <3

      1. Takker så mye <333
        Det siste er faktisk et halskjede, og kommet til ved at jeg kjøper smakløse ting på salg som er satt ned med typ 50% hvor materialene i seg selv er fine, av den hensikt å plukke de fra hverandre. Det er faktisk billigere enn å kjøpe tingene i hobbybutikk 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg